Aangezien ik helemaal gestopt ben met borstvoeding, kan mijn avent handkolfje weg. Hij is helemaal uit elkaar te halen, en alle onderdelen zijn te stereliseren. Incl. doos en boekje. Ik heb hem zelf overgenomen van iemand die er maar een paar keer mee heeft gekolft, en ik heb er zelf 4x mee gekolft. het is incl avent-flesje, doppen om kolf en flesje mee af te sluiten, en reserve onderdeeltjes. hij mag weg voor 15,- ex verzendkosten. Daarnaast is Andy al uit zijn eerste paar kleertjes! Ik had mijn man er op uitgestuurd om wat kleertjes mt 50 te kopen, en helaas was het leuke prenatal boxpakje gelijk te klein (meneer is tenger maar heeft lange benen!), en heeft hij dus niet aangehad. (wel gewassen) het is deze: Prenatal Babykleding & Peuterkleding Pasgeborene & prematuurkleding (44-62) 1-delig pak beestjes Prenatal 46270 Ook heb ik 2 zachte broekjes die nu te kort zijn voor hem. een witte en een grijze. (foto's komen!)
De advertentie van de kolf: Marktplaats.nl > Philips Avent Handkolf borstkolf in doos - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren