meidenbed persona Gratis spulletjes af te halen: prinsessenlamp maxi cosi citi electrische hapjespan ronde mammut tafel met 4 stoeltjes voor kids sneeuwwitje keukentje
ik heb mischien wel interesse in het bed, lamp en eventueel tafel en keukentje.. ik moet even overleggen dus je hoort straks meer oke?
euhm, gaat wel heel erg snel, bijna alles is al vergeven, tenzij mensen er toch vanaf zien. Anders is alleen nog de persona te koop en de maxi cosi gratis af te halen.
Sorry maar het is wel zo eerlijk dat diegene die het eerst reageert voorrang krijgt. Had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Als mensen er vanaf zien, laat ik het weten.
merk, geen flauw idee, bij de Ikea toen gekocht. Ze hebben ze volgens mij nog steeds, ze zijn alleen nu een stuk goedkoper dan toen wij em kochten. ff opgezocht; http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89807443
Ook gratis, interactieve Dora pop, best een dure pop, maar wordt niet veel mee gespeeld hier, dus weg ermee (lang leve de nesteldrang) Maakt geluid; muziek en praat.
Gratis olifant met 2 poppetjes uit de film "Barbie en de eilandprinses" Zit een magneet in de slurf, moet je de staart opzij duwen, dan draait de slurf in het rond, raapt een poppetje op en zet die op het stoeltje bovenop de olifant...snap je? 1 jaar oud.