hoi hoi, ik heb 2 bananendozen vol met jongenskleding,maat 86/92 blousjes,truien,winterjas,broekjes, polo tjes veelal hema,hm,c&a, en ook wat merkleding, heeft niet veel geleden,nooit in droger geweest,want die heb ik niet.doe een leuk bod!!! en wie weet kan ik je er heel blij mee maken. Ik vind het zonde om ze in z,on kledingcontainer te doen,daar zijn ze te mooi en leuk voor hihihi. groetjes Noukie
Hoi Nouki, Heb je mss wat foto's van de kleding. Ik heb mss wel intresse. Mijn zoontje zal tegen de winter in deze maat zitten denk ik. Groetjes Kim
de foto's staan in mijn album. Het is zoals je kan zien een groot pakket. als je interesse hebt laat maar weten groetjes Noukie
Hoi Noukie, Wat een mooi pakket zeg. Helaas ga ik het niet aandurven om het te kopen. Mijn zoontje zit nu in 74 en verwacht wel dat hij deze zomer in 80 zit, maar dan........ Ik ben zo bang dat ik leuke winterkleding koop in 86 en dat hij die dan pas volgend jaar voorjaar/zomer past. Heel veel suc6 met de verkoop. Groetjes Kim
mooi pakket!! Durf het alleen niet aan met de maat! Met hoeveel maanden had jouw zoontje dit aan??? Mijn zoontje van ruim 3 maanden zit nu in maat 62/68
hoi hoi, mijn zoon is nu 3 jaar en heeft dit pakket vorig jaar zomer aangehad en de wintertruien vallen ruim uit echt maat 86.92 dus als de jongens nu in maat 74/80 aan hebben, kunnen ze in de winter deze truien echt wel aan(naar mijn eerlijke idee) en de polo,s miss wel 2 zomers!!