Wit Rond tafeltje Winnie the Poeh in witte lijst Unox blond Code Dierenschaaltjes Kleuren schalenset 2 grote witte vazen Body warmer maat 104 meisje Wandrek Mexx vest Maat L Iejoor knuffel Houten krukje Dvd van Neophyte Lumberjack laarzen maat 24 Splinternieuw Knuffel je speen Lonsdale Jas L Muis knuffel Open schoentje zomerschoen Pimboli beren Efteling pop Pardoes Bam Bam badjasje maat 62-68 Emaille koffiekan Glazen stolp happy horse schaap Me 2 you beren Kinderstrijkplankje Babyface jasje Box speelgoed om aan de box te bevestigen Cake stand rond Tshirt meisje maat 74 Edc Tas Noppies t shirt Kerst slofjes Nike schoenen maat 22 meisje I love mama slofjes Difrax slofjes Boeken: allemaal als nieuw zonder vouwen! Zwanger met ouders van nu Moeders leerrijke activiteiten met peuter en kleuter 7x Karin Slaughter Nieuwstaat Jill Mansell paperback -En de minnaar is... -Ondersteboven -Hals over kop -Millies flirt -De boot gemist -Eenmaal andermaal verliefd -Scherven brengen geluk -Geknipt voor Miranda -Solo in hardkaft -Geluk in het spel poema pocket Sophie Kinsella 3x Shopaholic Shopalicious Shopaholic en baby Hou je mond Ken je me nog aanpakken Hard kaft Madeleine Wickham Dubbelfeest Slapeloze nachten Fiona Neill Het geheime leven van een ploetermoeder 3x Jennifer Crusie - Gek op jou - Lieg tegen mij - De weddenschap Jennifer Cruisie - Laat mij maar even Susanne Power - Het staat in de sterren James Patterson - In naam van de vader - Het uur van de wolf - Wie niet weg is.. Tom Clancy - Netforce John Grisham -De partner - Het dossier David Baldacci - Familie Verraad - Onbewaakt ogenblik Robin Cook - Intern Michael crichton - Jurassic Park
heb je een lijst van de boeken van Karin Slaughter en wat vraag je er voor? Kan eventueel ook ruilen, heb heel veel in de aanbieding
Nee sorry de babygym die is al verkocht De boeken van Karin Slaughter in nieuwstaat -Nachtschade -Zoenoffer -Een lichte koude huivering -Onzichtbaar -Trouweloos -Onaantastbaar -Versplinterd
Hai Bianca, Ik heb wel DE punten, maar dat zijn er maar 1000 of zo, dus daar kom ik niet echt verder mee. Ik denk er nog even over na, want ik vind het toch wat aan de dure kant voor tweedehands boeken. De boeken zijn nieuw namelijk allemaal 10 euro per stuk........ Groetjes Petra
ja dat heb ik eerder gehoord maar ze zijn splinternieuw en dan vind ik het ook zonde om ze heel goedkoop weg te doen Laat maar weten en we komen er vast wel uit