Hier heel wat anders. Pakje had hij van mn moeder gekregen maar was een beetje krap. Dus gauw aangedaan voordat hij er weer uitgegroeid was.
Dit was mijn zoon op zijn eerste verjaardag. Gewoon leuk bloesje met donkerblauwe spijkerbroek. Ik vond het erg leuk en heb er veel complimenten over gekregen.
Finn had een skinny jeans aan en een shirtje met de tekst 'ik word grote broer' . Was ons cadeautje aan hem (naast de driewieler waar tie apetrots op is ).
onze zoon wordt as woensdag 1 jaar, en denk dat ik m gewoon een leuke geruite blouse aan doe, staat m erg stoer?
de ene dag een blouse en vestje van jottum, de 2e dag een blouse en spencer erover van name it. Je moet gewoon wat aantrekken wat je leuk vind. Ik ben zelf niet weg van de shirts met 1 erop of stropdasje enz... Maar een ander blijkbaar wel... Vind het leuker als hij de kleding nog langer aan kan...
Ik vind die van simply colours erg leuk!!!!!! Ook heel persoonlijk! Leuk hoor! Die pakken vind ik persoonlijk verschrikkelijk...maar gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, anders zouden we allemaal in dezelfde kleren lopen. Liefs!
wooow leuk hoor, vooral de kleur zwart! mijn zoontje heeft nu ook een zwart shirt aan, staat hem zo goed mvs erg mooie blouse! dees dees, hij staat er mooi op ben zelf ook niet zo van de pakken maar geweldige foto ik van de week besteld en dit is het uiteindelijk geworden, maar twijfel nog of k een zwarte of witte longsleeve eronder doe Babykleding | Beebies Broek 2E04652 - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Babykleding | Babyface Blouse 1107541granny - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online