Toch nog even doorbijten hè wat jammer voor Feyenoord vandaag. Mijn oudste gaat morgen naar de kleuterschool spannend! Hoe gaat het met jullie rakkers?
De grootste rakker ( mijn man ) zit te simpen in zijn mancave De jongste vind het allemaal wel oke maar de oudste, ach die was zo in diepe tranen samen met zijn vriendje, alles was even stom, niet leuk, niet eerlijk en ga zo maar door. Heb ze toen lekker wat comfort food gegeven en daarna gingen ze weer vrolijk wat anders doen saampjes Dus ik ben blij want ze willen geen studio sport kijken vanavond dus lekker mijn serie opzetten zo hihi
Wat heftig dat je een kind met autisme en ontwikkelingsstoornissen heeft. Hoe is dat voor jullie? Had je al vanaf de geboorte het idee dat er iets niet klopte.
Even een vraag voor de ervaren moeders.ik heb dus een zoon van 15maanden en het is onze eerste . Ik heb nu gewone wat hoge schoenen voor hem. Wat doen jullie met de periode die eraan komt? Open sandaaltjes of luchtige instappers?
Hier ook een jongensmama. Eén van 3 en een tweede knul op komst. Moet wel zeggen dat mijn mannetje het ook heerlijk vindt om samen te knutselen terwijl hij autootjes nu nog links laat liggen. @meisje1977, ik heb altijd lage sneakers en open sandaaltjes. Open sandaaltjes zijn soms niet zo handig met het buitenspelen omdat er van alles in kan gaan zitten. .
Wij hebben eigenlijk altijd lage sneakers. Als het echt warm is, wel open sandaaltjes, maar die vinden ze beide niet echt lekker zitten
Haha grappig, ik had (en heb) dit echt totaal niet. Ben wat dat betreft wel een echte jongensmoeder, vind het heerlijk om met ze te ravotten en stoeien (ok ok papa is daar volgens hen wel beter in ) Vorige week werd de dochter van vrienden van ons 4 en had echt moeite met het kopen van een kadootje, je hebt zoveel meidenspulletjes! hahaha dat is natuurlijk onbekend terrein voor mij Ze vinden het beide heerlijk om te stoeien/ravotten/bankspringen etc. De jongste (4) houdt zich daarnaast vooral bezig met Playmobil/Duplo/buiten spelen Een echt doe-kind. De oudste (8) houdt meer van tekenen, lezen en knutselen en kan zich uren bezig houden met een Ipad op PS4 (niet dat dat mag natuurlijk ) Ook ik krijg geregeld de vraag of we niet liever een jongen en een meid hadden willen hebben, of dat we geen derde moeten nemen, misschien wordt dat wel een meisje... Grr.. kan daar echt niet tegen, vind het heerlijk om 2 jongens te hebben en wordt door m'n 3 mannen op handen gedragen
Afgelopen weekend hadden wij een echt mannen weekend, bij schepen kijken, in de haven, brandweer auto's bij een opendag. Bij de polderbaan opstijgende vliegtuigen zien gaan! En mooi dat ze het vinden al die voertuigen! Graafmachines, tractors, vrachtwagens, niets kan zomaar voorbij gaan, het moet altijd benoemt worden en nagewezen! Voor de schoenen hebben wij lage sneakers, of hoge all stars ofzo, en (teva) sandalen, die laatste zijn meer voor vakantie. Als ze ermee aan gaan spelen zit het zo vol met steentjes en zand. Dan zit het weer niet fijn. Of schuren de tenen over straat. Overigens lopen ze bij ons thuis vaak de hele zomer op blote voeten. (Doe ik zelf ook)
Ja voertuigen zijn altijd interessant inderdaad! We zijn 2 maanden geleden naar Aviodrome in Lelystad geweest ook erg leuk voor jongens!
Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Het kapotte broeken verhaal herken ik wel verder zijn ze hier nog aardig jong dus nog geen voetballers enzo. Onze jongens zijn wel echt heel verschillend. De oudste is echt een klimmerd en dat zie ik de jongste voorlopig niet doen. Wel echt super leuk. Ik ben heel blij met mijn zoons
De jongste is echt een mama's kindje, alleen een knuffel/kusje voor mama etc. Maar gisteren waren ze op school naar buiten gegaan en heeft hij een bosje (paarden)bloemen voor mij geplukt . Komt hij de school uit met zijn mooie bosje voor mij. Waar kopen jullie je spijkerbroeken?
Top dames bedankt voor de tips. Ik koop goede schoenen voor de kleine man. Nu zag ik sandaaltjes/schoentjes bij de van haren merk bobbi shoes iemand daarmee bekend?
Ik ook of c en a. Wil er max 15 euro per broek voor uitgeven, vind het doodzonde als er na 2 mnd alweer een knie door is
Hallo dames, Hier ook een jongens moeder. 30 jaar 1 van net 3 en 1 van 16 maanden 3e onderweg (weten geslacht niet). Super leuk om te lezen en herkenbaar. Ik moet dagelijks politie agentje spelen, dat vind ik doodvermoeid en zoooo niet leuk. Hopelijk word het snel beter. @meisje1977 Hier nooit sandalen, alleen sneakers. En anders in de tuin blote voeten . Het merk van van haren ken ik niet.
Hier nog een jongensmama! Altijd gedacht dat ik een meisje zou krijgen, maar het is toch echt een jongetje Zo leuk vind ik het, een jongetje. Hij is nu 21mnd en als ik nog een kindje mag krijgen dan graag weer een jongetje!! Ons leasekind is een meisje, rustig en beheerst, houdt ook van knuffelen enzo. Maar die van mij kan niet stilzitten of knuffelen. Altijd maar bezig met lekker rouwdouwen en overal op klimmen enzo behalve als ik zwicht en hij even tv mag kijken. Ik overweeg om voor de vakantie crocjes aan te schaffen. Heb nu sportschoentjes maar die zijn binnen 2 weken alweer stuk gegaan. Hiervoor had ik shoesme en daar moest ik echt bij de schoenmaker rubber neuzen op laten zetten
Ik ook broekjes van hema of h&m primarkt. Ik hou van teenslippers ! maar echt voor buiten doe ik lage sneakers ik heb nikies die kun je lekker wassen ook nog echt ideaal!