Ow Ow wat is het toch lastig om dé jongensnaam te vinden. Of nou ja.... om überhaupt een jongensnaam te vinden die we allebei leuk vinden (en nog niet in de omgeving voorkomt én niet teveel op de namen van onze zoon en dochter lijkt.) Zucht.... We zoeken iets in de stijl van Mika, Milo, Levi, Luca, Noah.... Kom maar op met die ideeen!
Geen idee hoe je kinderen heten maar hier wat ideetjes Vigo Ravi Tygo Mees Lenn Joah Jonas Jonah Quin Sem Taco Finn Joris Xavi Luc Nino
Reza Colin Connor Corbin Mason Brent Devin Dimas Maceo Misha Yael Joel Julian Jake Boyd Sid Silvain Rocco Ryan Brian Senna Jalen Jay Lennon Wyatt Jayden Kellen Brandon Calvin
-Mijn vriend wijst bijna alle 1 lettergreep namen af... -Geen Engelse naam, maar wel handig als ie in het buitenland uitgesproken kan worden. - Liever geen veel voorkomende naam, maar zeker geen geknutselde namen. Jaro en Ivan had ik al op mijn shortlist staan! Vigo, Ravi, Tygo, Dani, Timo: zijn opties, maar heb ik niet gelijk een WoW bij Nino: leuk voor een kind, maar voor een volwassen man?? Jonah, Joah, Jonas: leuk, maar ligt te dicht bij de naam van een van mijn kinderen
Je houdt duidelijk van 2-lettergrepige jongensnamen die eindigen op een klinker ideetjes : Ezra Ilja - Ylja Rapha Senna Isha Benja Jefta Geza Fedja Nesta Mikai Nikai Noé Bodhi Esli : niet Eshli (met -sh) maar echt met -s-; Hebreeuwse naam Roui (roe-wie) Youri Arlo Dio Enzo Fenno Ivo Ingo Jarno Jesco Jetro - Jethro Lenno Lino Marlo Mauro Miko Reno Tibo Nando Vico Zino
Abel, Alex, Aron, Axel, Boaz, Dani, Deon, Dion, Ferre, Hugo, Ivar, Iven, Jari, Javi, Joël, Keo, Kian, Leon, Lode, Luka, Nero, Nigel, Nolan, Odin, Olaf, Otis, Ravi, Revi, Rivas, Roan, Ryan, Silas, Stian, Thian, Timo, Tygo, Vigo, Xavi, Youri, Zeger
abel aaron ayden boris boaz ben bjorn calvin cayden collin donny dante devin demian desley davy eloy egon ferry ferdy gyan henri ivan ilan joaz jaxx jack jowie jay Jimmy jules julian Julius Jurre joerie jonas kay kevin koen kobus keath kyan kyenzo kelvin kayden kasper cas kiano liam levi sem tygo sam Milano milan mason jayson jamie tibor brandon dylan delano dylano jaylano ivano justin rayn roy remi rowan stef tyler tom urvin vince nigel nolan noah Wesley xavi zyon