Hallo dames, Hopelijk kunnen jullie helpen. We weten dat we in juni een zoontje krijgen. Nu begint het leukste klusje: de namen bedenken! Alleen, we willen het liefste 2 namen en allebei 4 letters. Onze dochter heet J.ara L.ynn en vind het wel leuk als de namen van onze nieuwe spruit hier een beetje bijpassen. Nu heb ik ook nog het probleem dat er niet veel jongensnamen zijn die ik echt leuk vind. Vind bv. Luuk erg leuk maar m'n neefje heet Lucas dus deze naam valt af. Daan is ook leuk maar m'n zus heet Danielle dus dan denkt iedereen dat we vernoemd hebben... Dus kom maar op met de ideeën!!
Stan Mart Mats Noud Lars Jens Faas Ties Siem Guus Sven Liam Timo Odin Owen Olaf Tias Sydo Sion Lude Lode Kobe Loek
Abel Adam Aian Alex, Alec Aris Arlo Aron Aulo Aury Avan Axel * Beau Bent Boaz / Boas Boyd Bram * Dani, Davi Dave, Devi Dion Dolf * Ebbe Eben, Ebel Eden Elia, Elio Eloi / Eloy Elon Emil Erik Esai Ezar, Ezer Ezra * Feri Finn / Fynn Flip Fons Frey, Froy * Gaël Giel Gijs, Guus * Hugo Huub Hyam * Iago Igor Ilai Ilan Ilia, Ilja Imre Isai Isha Ivar, Ivor Iwan, Ivan Izan * Joas, Joah Joël Joep * Karl / Carl Kavi Kéan, Kian Koen / Coen * Lael / Laël Lars Lenn Leon Levi Liam Lino Lode Loet, Loek Loïc Loyd Luca / Luka Ludo * Mads / Mats Maël Mick, Mike Mika Milo, Miro Moos, Mees, Maas * Nels, Nils Nero Niek Nino Noah, Noam, Noan, Noak Noël / Noel * Obin Odin, Oden Oiva Olaf Olle Omar, Otar Otis Otto Ovid Owen Ozzy * Peio Phil * Quin * Rafi / Ravi, Revi Ralf Raul Remi / Remy Rens Rick Rico, Rino Rien, Rein Ries Roan, Roar Robi Roel Rolf Roni Rune, Rube * Sepp Siem Stan, Sten Stas Stef Sven * Teun Thom Ties Tijn, Tijs Timo, Tilo Tobe, Toby Toni / Tony Toon Tore, Ture Troy, Trey Tuur Twan Tygo, Tyge Tyko * Veli Vico, Vigo * Walt Ward Wibo Wolf Wout * Yair / Jaïr * Zeno Zeph / Seph Zian
Ik vind Jurre Tijn en Djani Deen/ Dane echt een geweldige naam combinaties maar wel als roepnaam volledig. Dus niet alleen Jurre... Ik weet niet of 5 letters echt een probleem zijn?
Wat veel namen al. Bedankt allemaal voor het meedenken. Heb het idee van de 4 letters maar wat los gelaten hoewel we al een paar leuke namen voorbij hebben zien komen.