Het is moeilijk, en jongensnaam bij Evy Roan We zitten niet zo op een lijn. Mijn voorkeur is Olaf, Tobin of Fedde Die van mijn man is momenteel Sam of Sem, Thorben, Lars Hebben jullie nog ideeen? Thx!
Ik vind al jullie namen wel leuk Vooral Olaf, Sam en Tobin vind ik mooi. Hier wat extra ideetjes: Abel Aron Ben Björn Bo / Beau Borre Cas, Casper, Caspar Elias Emiel Esben Ewoud Feie Felix Finn Fjerre Floris Iben Ingmar Ivar Jarne Jelt, Jelte Jens Jesper, Jasper Jesse Jibbe Jim Joar Job / Jop Jonas Joren Jorian Jorik, Jorrik Joris Jorre Jurrijn Kai / Kaj Kjell Leander Lennard / Lennart Lev Lode Loek Loïc / Loïk / Lowiek Lukas Luuk / Luc Marlijn, Marijn Melle Merijn, Merlijn Michiel Mick Moos Nanne Niek Niels, Nils Niko, Nilo Noah, Noam Ocke Odis Olaf Oskar / Oscar Ove Quin Ralf Robbe Salomon Seb Sef Sen Stan, Sten Stian Stijn Sven Teun Thom Tibbe Tije Timo Tobe Tobias Tore, Torre Turias, Tuur Viktor / Victor Woud, Wouter Ysmar
Fedde, Tobin en Thorben vind ik niet zo mooi. Lars een beetje geweest, Sem hoor je zo veel. Olaf mooie naam. Ivar vind ik ook mooi bij de anderen namen van jullie kindjes.
Super meiden, bedankt! Ik zag Ivar, Abel dat vind ik ook zeker een optie. De lijst van Michelle ga ik nog even doorspitten. Wat grappig om te lezen dat de meningen zo verdeeld zijn. Niet gek dat dat bij ons ook speelt,..
Ik zeg uiteraard dat je voor Tobin moet gaan (mijn zoontje heet zo ) met Ivar als goede 2e (is mijn zoontjes 2e naam)!