Ik heb 2 zoontjes waarvan beide de eerste naam met 6 letters is (en de tweede naam met 5 letters). Puur toeval overigens, maar ik zou deze stijl als het even kan wel door willen zetten. Dus opzoek naar een jongensnaam met 6 letters, maar bij geen enkele naam een "Yes" gevoel. Net niet namen: - Ferran (vanwege zoon van mijn neef, Ferron) - Morris (vindt mijn man niks) - Silvan - Romain maakt tot dusver de meeste kans. Zoveel mogelijk 6 letter namen (in deze stijl) zijn welkom!
Wat zijn de namen van je andere zoontjes? Ik vind het wat makkelijker om te helpen zoeken als ik de 'richting' wat weet
Fender Ferris Dinand Jilles / Jillis Lennox Maddox Raevin Jordan / Jorden / Jordin Jarden / Jardin Kelvin Jarnik Darrel Marvin Vester / Lester Roemer Parker Cayden Caelan Jarick / Jorick Calvin Collin Nander / Nandor Delvin Dustin / Destin Florin Jaeden / Jaeven Jestin Jarvin / Jervin Kieran Lennon Marlin / Merlin Merijn Cédric Firmin Ferdin Ignace Servan Linnar Jelmar / Jelmer Jorrit Castor Delmar Diemar Jarrel / Jerrel Ingmar Ragnar Redmar Xavier / Javier Kaison Skylar / Skyler Camiel Conner Jorben / Torben Kellen Benton Foster Kester / Lester Norman Jethro Vernon Miguel Dillon Samuel Arthur Pascal Dexter Miller Maison Nordin Carson Fellon Hayden Jorunn Moritz Timber