Ik ben eigenlijk niet heel erg voor unisex namen, maar voor een jongen overwegen we nu toch Eef. Maar ben beetje bang voor de reacties omdat het toch vaker voor een meisje gegeven wordt. Wat is jullie mening?
Eerlijk?! Don't!!!! Dan ga je beter voor Evert ofzo ... lijkt er wat op. Ik denk dat hij echt last zou krijgen dat de mensen voortdurend denken dat het een meisje is (als ze het op papier lezen)...
Nee, vind het echt een meisjesnaam. Evert zou wel kunnen (al is het echt niet mijn ding), maar kun je wel afkorten dan naar Eef als koosnaampje ofzo.
Of misschien Yves(uitgesproken als 'Iev')?! Dit lijkt heel hard op de uitspraak 'Eef', maar is echt een jongensnaam... Ook mooi trouwens
Nog nooit van gehoord eigenlijk... Ik vind het ook een echte meidennaam en zie ook een blond meisje met staartjes voor me! Maar misschien word je wel trendsetter
Nee....ik zie echt een meisje bij die naam. Overigens zit er een Eef bij S op school en dat is echt een enorme kattekop. Overigens vind ik het voor een meisje ook niet zo leuk, hoor. Ik mis dan toch de 'ke' of 'je'.
Toevallig ken ik een oudere man die Eef heette, maar ik zelf vind het echt een meidennaam, dus ik zou het niet doen. Maar ik houd ook niet van unisex namen.
Eef kan zeker voor een jongen. zie link voor mannen die Eef heten : https://nl.wikipedia.org/wiki/Speciaal:Zoeken?search=eef&sourceid=Mozilla-search Anders misschien IJf (spreek : eif), de Nederlandse vorm van Yves
Daar staan ook veel vrouwen tussen hihi En de mannen hebben op volgens mij 2 na allemaal een officiële naam van Evert of Everardus/Everaldus.