Haay Haay,, Neej ben nog niet zwanger maar vond het wel leuk om jullie mening te horen over 2 namen Voor een jongen; Liam en Collin Voor een Meisje; Liam en Lynn Liefsz
Ik vind Collin er wel goed bij staan (ook al is 't niet mijn smaak). Lynn vind ik er persoonlijk wat minder leuk bij staan, klinkt een beetje 't zelfde als Liam vind ik.
Hihihi! Ik vind Collin er super bij staan! Lynn vind ik persoonlijk wat teveel op Liam lijken (hoewel het wel een heel mooie naam is). Ik hou er juist van als alle namen heel anders zijn, dus ook met andere beginletter enzo.
hihi wat een grappige poll, moet ik nou kiezen of ik de meisjesnaam of de jongensnaam beter bij Liam vind passen? Ik vind Collin en Lynn allebei leuke namen, welke je moet geven vind ik een beetje afhangen van wat je krijgt
Ik vind Colin er mooi bij passen, Lynn niet zo... Maar het zou handiger zijn als je zou kunnen kiezen tussen 2 jongens OF meisjesnamen.
hahaha owkey jongens namen; Finn Kenji Collin Meisjes heb ik alleen maar Lynn,, vind meisjes namen zow ongelovelijk moeilijk,, vind bijna niks mooi,,
Ik vind Lynn ontzettend leuk passen bij Liam. Finn vind ik ook erg leuk, Collin kan maar is niet mijn favoriet. Kenji vind ik meer een hondennaam...(associatie met Benji)
hoi, de namen lynn en collin passen goed bij liam. alleen krijg je misschien post problemen, omdat liam en lynn bijde met een L beginnen