Hoi meiden, Wij zijn op zoek naar een jongensnaam bij Abel. We vinden dit echt heeeeel moeilijk en ondanks inmiddels al honderden namen doorgespit te hebben, worden we nergens enthousiast over. De enige twee die enigszins in aanmerking komen tot nu toe zijn Sil en Krijn. Help!!!!
Afgezien van Sil zijn ze het allemaal nog net niet.... Om moedeloos van te worden! Namen als Teun, Wout, ed vind ik al snel te lomp. En namen als Silas, Julan ed, vind ik wel mooi maar m'n man weer te apart... Help!
Dat was mijn suggestie ook Ik moet wellicht over een tijdje op zoek naar een jongensnaam bij Melle Abel vind ik wel leuk eigenlijk, maar klinkt niet zo leuk bij onze achternaam.
Ik ken een Abel met broertje Tibbe. Omdat Abel met twee aansluitende letters uit het alfabet begint, lijkt het me wel grappig als de naam van de broer dat ook heeft. Zoals Hidde of Noam of Stan. Hier wat andere ideetjes (sommigen ook met aansluitende alfabetletters als beginletters, daarvan heb ik de beginletters dikgedrukt) Balder Bas, Bastian, Bastiaan Beau Ben, Benjamin Bengt, Bendt / Bent Benno Bernt / Bernd Berre Delmar Delwin Denne, Dennis Déan, Deon Detlef Dev, Devin Dex Diede Efe Efraïm Erik / Eric Fedde, Ferre Hessel Hidde Hije, Hijbe Hijmen Hilmar Hinrik Hisse IJbe, IJde IJge, IJme, IJwe, IJze IJlke, IJlco IJmen IJnte, IJnze IJsbrand IJtzen Ivo Jaap Jarne Jefta Jelger, Jeljer Jelmer, Jelmar Jelt, Jelte Jens Jesse, Jisse Jim Job Jochem Joep Jonas Jonathan Jorre Jorrit, Jort Josse Jurjen Jurre Jurriaan, Jurrian Klaas, Klaus Kjell Lasse Leander, Lander Loet, Loek Mads / Mats Melle, Jelle, Pelle Menno Merijn, Merlijn, Marijn, Marlijn Midas Moos, Mees Nanne Niek Niels Noah, Noam, Noak Noel Nol Nolan Noud Olaf Onne, Onno Ophir Otto, Ot Per, Perre Roel, Roelof Rolf, Ralf / Ralph Sander Sef / Zef Siem Staas, Stas Stan, Sten Stef Stellan, Stelian Stian Stig Stijn Teije / Tije Teun Ties Tijs / Thijs Timo Tjerk Tobias Tom / Thom Tomas / Thomas Ture, Tuur, Turias Ward Warre Wessel Wietse Xylander Xylian Yzar