Hii dames Wij hebben afgelopen maandag te horen gekregen dat wij er nog een prachtige zoon er bij krijgen. Alleen hebben wij echt al 1000 namen voorbij zien komen en we krijgen gewoon niet het wauw ja dit is hem gevoel. We hebben nog even de tijd, maar bij iedere naam die mijn man of ik noem komen we er niet uit en hebben we niet het gevoel ; dit is hem ; Dus ik hoop dat jullie ons kunnen helpen met namen hihi. Onze zoon is 5 jaar en heet Dylano, we willen dus graag iets wat er bij past. Alvast bedankt _________________
Moreno Angelo Lorenzo Evandro Rodrigo Jeremy Jaymian - Jaymion Kiandro - Kyandro - Quiandro Liandro - Lyandro Lucendo Marlino Marvian Milando Roandro Romairon Roviën
Aidan Armin Aurelian Bodhi Bruce Bruno Bryan / Brian Celian Chase Colin / Collin Danley Dave, Davy / Davey Davi Dax, Dex Devin Diego Elroy Fender Gideon Gino Giovanni Glenn / Glen Ilias Isaiah Jace / Jayce Jairo Jari Jarno Joe, Joey Joeri Jordan Jordy Juda Justin, Justian Kenzo Kyan / Kian Lennon Leonardo Leroy Logan Lorenzo Matteo Mylo Neander Nikai Nino Noam, Noan Noël Nolan Quin, Quint Rafael / Rafaël Renzo Riff Rodin Rubin Sef Sil, Silvan, Silvian Silas Skyler Thiago Thias Tristan Tycho Tyler Viggo Xander
Misschien: Keanu Eloy Matteo Xavi Dainyel Alcindo Myron Kylan Jaivey Hayden Silvano Jayson Bentley Kilian Devon Gianni Rayen Jonathan
Dankjulliewel dames M'n vriend zat te denken aan de namen Jessy/Jessey Mason Jayson Davey Welke vinden jullie het leukst en vinden jullie het beste passen bij Dylano ? Ik vind het zo lastig 🙈
Mason en Jayson vind ik leuker dan Jessy/Jessey en Davey. Voor jongen vind ik namen die op -ie eindigen altijd een beetje kinderlijk. En aangezien ik Jayson geopperd heb, vind ik die ook meteen het mooiste bij Dylano Mason begin ik ook wat vaker te horen de laatste tijd.
Jessy/Jesse is wel leuk. Misschien nog -Denvey -Donny -Danilio -Jimmy -Marley -Leandro -Riley -Desley -Ramon -Don -Dion/Dyon -Leon -Brandon -Jino -Vasco -Jaimy -Stefano -Tony -Perry/Terry -Vinny -Danley -Jordi/Jordy -Ando -Carlo -Emilio -Isandro -Lionel -Maurice -Mano -Rowdy -Chesney -Kenzo/Kenzy -Zino -Mike -Terence -Jamilo -Rodney -Mitchell/Mitch -Bruce -Kane/Kayne -Ray
Ja aan jessey moet ik ook echt wennen en vind het indd ook erg kinderlijk klinken. Op latere leeftijd is dat zeker niett leuk. Jayson en Mason zijn ook mijn favoriete namen hihi 🙈🙈 Mason heet alleen het zoontje van een vriendin van me ook al. Spreek haar alleen via de app en op fb. Zie haar niet. Dus zou dat raar zijn als onze straks ook mason heet ??
Dankje wel. Moet erg wennen aan de naam jessey en jesse vind ik niet leuk 🙈 gelukkig hebben we nog even hihi
brandon Bentley boaz calvin devin damien djustin donny jayden jerivio danilo shenno renaldo ryvano tyler jason/jayson jayden deejay moreno sereno maiky nigel djazz desley jesley dylan tyler tyron Irvine riley rivas djevy
Matheo Dimitri Valerio Pascanel Jeremy Dominique Patrick Humberto Quinten Justus Ryan Raymond Giovanny Kenneth Valentino Donny Jandino Maurice Angelo Jamiro Ricardo Jermaine Phoenix Jeremiah Otis Stanley Jonathan Liandro Zacharia Xavier Wesley Morris Dean Lennon Christiano Randy Andreas Mathieu Danny Nicolai Manilo Jeffrey
Mason vind ik erg leuk! En wb je vriendin.... Als je haar nooit ziet en alleen spreekt via app of Facebook, dan vind ik dat dat best wel kan ja!