Hallo allemaal, Meisjesnamen zijn zo makkelijk te bedenken, maar we zoeken een naam voor een jongetje! En we komen er maar niet uit... Wie weet een leuke naam passend bij de naam Dana? Alvast bedankt voor het meedenken!
Mijn collega heeft een dochtertje Dana en een zoontje Mika En een kennis heeft een dochtertje Dana en zoontje Roan
Dana en Milan Tristan Olaf Julian Luca Timo Jari Levi Renzo Ruben Luc/Luuk/Lucas Coen Stan Jens Lars Stijn/Tijn
Leuke namen noem je Kaatje! Er zitten een aantal namen tussen die ik zelf ook al heb opgegooid maar die er bij vriendlief niet in gaan Jouw kinderen hebben ook leuke namen zeg! Helaas heet mijn nichtje al Lynn en krijg ik Levi er dus niet door... grmbl!
Dana en... Alex Bernt / Bernd Bjorn / Björn / Bjørn Boaz / Boas Cas / Kas Casper Elias Emiel / Emil Fenn Ferren Finn / Fynn Flinn / Flynn Flynt Glen Hugo Ian Jace Jaro Jasper / Jesper Jilles Joah Joas / Joaz Jonah Jonan Jonas Joren Jorian Jorre Jorrijn Jurre Justin Kian Kobe Lars Lenn Leon / León Liam Loïc / Lowiek Lucas / Lukas Luco Luuk Maro Marvin Mauro Maxim Melvin Mike Moos Niek Noah Noury Olivier Quin / Quint / Quinten Ravi Remi Roan Robbe Roben Rowen Rowin Ruben Rune Sem Senne Sepp Seppe Silvian Stan Stef Sten Stijn Sven Tim Timo Tobias Tom / Thom Trevor Tybo / Tibo Tyler Vico Victor / Viktor Vigo / Viggo Vince Warre Woud / Wout Xander
Jammer dat je Levi er niet door krijgt. Moet je nog lang ? Ik kreeg Levi er bij mijn man namelijk ook niet doorheen.Heb toen gezegt dat hij zelf maar wat moest verzinnen en op een dag werd hij wakker met de mededeling dat hij Levi toch wel leuk vond.
@ik ben verliefd: Daanaa @kaatje: ja, ik heb nog heel lang, haha. Ben pas 8 weken. Maar ik maak me er nu al druk om dat vriend dus echt heeeeeeeeelemaal niks leuk vind qua jongensnamen. Echt niks, noppes, nada. We verschillen niet eens qua smaak, hij vindt gewoon geen enkele jongensnaam leuk. Mijn eigen rijtje bestaat uit Levi, Nathan, Silas, Ilja, Marijn, Liam en Remi. Dat zijn mijn wow-namen. En dan heb ik nog een hele rits ook-leuk-als-hij-die-ook-mooi-vindt-namen. Lastig he? Ik hoop dat het bij ons net zo gaat als bij jullie, maar heb er een hard hoofd in.
Zo ging het hier ook alle drie de keren, en zijn er echt uit gekomen. Komt goed ! Hier hielp het op een gegeven moment om beide een lijstje te maken, en dan van elkaar weg te strepen wat je echt niet leuk vind.Dan blijven er altijd een paar ja of twijfel namen over. soms moet je ook even wennen aan een naam. Heeft hier bv heel lang geduurd voor ik aan Elin gewend was.
Bedankt voor alle tips.Ik vond Luca altijd een leuke naam, maar heb er sinds kort minder leuke associaties bij dus die valt af. Vriend vond dat ook we een mooie naam. Hij heeft een naam gevonden: Rens. Ben er nog niet helemaal over uit. Vind het een beetje gewoontjes. Ik vond Marijn ook al een tijd leuk en bijzonderder dan Rens. Daar begint hij nu ook wat voor te voelen. Wat vinden jullieana en Rens, Dana en Marijn? Passen de namen een beetje bij elkaar? (mijn hoofd zit zo vol, haha, dus ik dubbelcheck het even)
Rens vind ik idd ook leuk bij Dana. Dana en Rens Dana en Otis Dana en Rowell Dana en Dylan Dana en Yorn Dana en Fabian Dana en Dimas Dana en Enzo Dana en Silvan
Ik vind Dana wat dat betreft een redelijk neutrale naam. Er past naar mijn mening veel bij! Je kan de Nederlandse kant op gaan maar je kan ook de engelstalige namen erbij betrekken! Dit maakt het natuurlijk ook weer een stuk moeilijker voor je Onze zoon gaan we Brett noemen, misschien een ideetje voor jou? Anders vind ik Dana en Devey leuk of Dana en Sten/Stan Groetjes, Moekje