Zoals de titel al zegt.. Ik heb nu een 4tal namen waartussen ik ontzettend twijfel voor mijn kereltje die over een week of 16 zal komen. Ben heeeel benieuwd wat jullie de leukste naam vinden! Liefs!!
Sowieso vind ik Robin de enige leuke naam die ertussen staat. Maar ook in combi met de namen van je twee andere kinderen is dit (denk ik) de leukste
Ik vind Robin de enige naam in het rijtje die wel leuk is, dus heb daar ook op gestemd De andere namen vind ik niks!
Hahaha, heb ik zo een vreemde smaak dan?? Bedankt voor de reacties! Nog meer reacties zijn welkom! Of leuke andere tips kwa jongensnamen! Ik vind het voor een jongen zo vreselijk moeilijk.......
Jason. Robin zie ik liever alleen als meisjesnaam. Robbie en Jeremy vind ik niet zo mooi, sorry. Maar Jason vind ik weer niet zo mooi bij (Mike en) Jessie. Andere ideetjes misschien... Benjamin Brendan / Brandon Brent Brian Brody Corben / Corbin Dave / Davy / Davey Dylan Kayden Kevin Liam Mason Oliver Owen Quin / Quint / Quinten Rowen Rowin Ryan Shane Shawn Thom / Tom / Thomas Tigo / Ticho / Tygo / Tycho Tim Timothy Tyler Vince
Bedankt voor alle reacties! Ik vind Jeremy en Robbie eigenlijk ook niet zo leuk.. Robin vind ik nog steeds erg leuk.. Jason vind ik samen met Jessie weer teveel op elkaar lijken.. Michelle, wat een boel namen! Dank je! Mike Jessie en Dylan.. Mike Jessie en Tyler.. Wat is het moeilijk.. Heb in elk geval weer een aantal namen om over na te denken