Jeetje een jongensnaam is zoveel moeilijker dan een meisjesnaam. Als het een meisje is, gaat ze waarschijnlijk Nora heten. Maar als Evy een broertje krijgt, dan wordt het moeilijk. Opties, maar die voor de ander afvallen, zijn: Tobe Jesse Finn Noah Ben Lars Dus wie heeft er een idee voor een naam die bij Evy past. Kort maar krachtig, stoer, maar ook wel lief. Thanks! Judith
Evy en Gijs Evy en Daan Evy en Raf Evy en Ruben Evy en Robin Evy en Job Succes met kiezen! Jongensnaam is idd veel moeilijker dan voor een meisje!
Evy en Sem twee kindjes die ik ken Evy en Tom Evy en Max Evy en Job Evy en Lenn Evy en Daan Evy en Ferry Evy en Dani Evy en Jurre
Lucas! Evy (Evi/Evie) staat namelijk hoog bij ons op het lijstje als evt. meidennaam mochten we nu een dochter krijgen!
Evy en Jur Evy en Jens Evy en Mees Evy en Tijn Evy en Nils Evy en Mart Evy en Ties Evy en Koen Evy en Niek Evy en Daan Evy en Giel Evy en Juul Evy en Noud Evy en Job Evy en Dion Evy en Thijs Evy en Thijmen Evy en Siem Evy en Stijn Evy en Rens Evy en Hidde Evy en Jonne Evy en Bas Evy en Nanne Evy en Auke
Evy en Luc Evy en Mick Evy en Nick Evy en Leon Evy en Mike Evy en Dex Evy en Tim Evy en Bas Evy en Mats Evy en Jits Evy en Rein Evy en Youp/ Joep
He meiden, bedankt allemaal, wat een boel namen! Jonah vind ik leuk, maar hoe zou je die uitspreken. Djona of jona ? Roan, vind ik ook leuk, maar er is net een Roan geboren binnen de kennissenkring. Stijn hadden we voor als Evy een jongen zou worden, maar gek genoeg vind ik hem helemaal niet meer leuk.