Ik heb al wel heel veel topics geopend over namen, maar raak een beetje in de stress, omdat we nog steeds geen jongensnaam hebben (ben nu 37 weken zwanger)..wil er toch graag een achter de hand hebben.. Ik vind Aiden leuk..manlief vind Levi of Jayden leuk. Ik vind Levi en Jayden ook wel leuk, maar té populair. Houd eigenlijk niet van top 10 namen. Misschien als inspiratie voor mij dat jullie de naam van je zoontje neer willen zetten, of hoe je je zoontje gaat noemen, of zou noemen wanneer je een zoontje zou krijgen. Alvast bedankt!
Hoi Vlinderr, Wij twijfelen nu tussen Sven en Brent. We hebben hele namenboeken afgelezen en alle namen opgeschreven waarbij we iets hadden van: zou moeten kunnen. Veel associatienamen hadden we dus al niet op onze lijst. Ik denk dat jullie met Aiden een leuke tussenweg vinden. Succes!
mn zoontje heet Maikel... wat zijn brusje wordt weten we nog niet en hebben we ook nog geen naam voor... maar waarom zoeken jullie een jongensnaam?? (je banner zegt namelijk "we krijgen een meisje)
Klopt, maar wil tich graag een jongensnaam achter de hand hebben, voor als ze het perongeluk toch mis hebben gezien. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat we een meisje krijgen, maar het zal toch maar wel ineens een jongen zijn... dan hebben we geen naam...
hihi, dat hadden wij ook ja.. vandaar dat we bij de 2e de knoop niet eens écht doorgehakt hadden... het was vrij duidelijk een meisje - maar toch
Mijn zoontje heet Alec. Voor mijn tweede zijn we er nog lang niet uit! Aiden is een hele mooie naam! Wat vinden jullie anders van Aidan?
Ik vind Aiden een hele leuke naam. Zou zeker op ons lijstje staan als ie niet teveel op de naam van mn dochter zou lijken