hoi allemaal, aangezien dit topic al bestaat; met mooie ideeen: http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/183854-meisjesnaam-fay.html zocht ik nu leuke jongensnamen ,daar hadden we bij Fae al meer moeite mee . Het mag alleen niet beginnen met een F - M of R (onze eigen voorletters) . Hebben jullie ideeen? alvast bedankt en oja, als 2e naam denken we aan Killian/Kiliën -maar dat staat zeker nog niet vast (vernoeming Ineke + Lenie) groetjes Athina
Bedankt voor de reacties alleen.. het is eigenlijk niet zo onze smaak.. Noah op zich wel, maar dat vind ik toch een unisex naam (als je het uitspreekt) en dat vind ik wat minder. Ik dacht meer aan namen als Liam, Owen, Joshua... Engelse namen dus denk ik, die in het nederlands ook goed te doen zijn en die ook weer niet te hoog in de 'top' lijstjes staan. Bovenstaande namen die ik als voorbeeld gaf, zijn alleen al afgekeurd door m'n man hihi, maar toch... Bran of Brennon vind ik ook érg mooi, maar helaas heette het overleden kindje van een achternichtje zo. Niet zo dichtbij, maar wel te heftig om die naam nu te overwegen. maar oke, misschien dat dat wat richting aangeeft... want het moet dan ook nog bij Fae passen....
Steve Ian (vind ik heel mooi bij Fae) Bruce Brice Brenn Brenden Brentt Brad Nigel Cayle Josh Jordan Maar... Ian Kilian vind ik echt super
- Fae en Ian Killian - Fae en Alex Killian - Fae en Kai Killian - Fae en Seth Killian - Fae en Bill Killian - Fae en Axel Killian - Fae en Seán Killian - Fae en Max Killian - Fae en Sky Killian - Fae en Aidan Killian - Fae en Liam Killian - Fae en Brent Killian - Fae en Jay Killian - Fae en Quinn Killian - Fae en Quinten Killian - Fae en Chris Killian - Fae en Roan Killian - Fae en Troy Killian
Er zitten weer mooie bij maar pff wat is het moeilijk... Ik blijf hangen in Liam, Aiden, Kian (hoewel dan Killian natuurlijk niet de 2e naam wordt, dan komt Finley weer om de hoek kijken denk ik hihi), Bran.. Een aantal mooie namen vallen af, vanwege familie of mensen dichtbij; Ian, Dean, Kyano. Sean vind ik ook prachtig, maar ik ben bang voor het oer-hollandse Sjan... Sky, vind ik te hippie-achtig (categorie: Storm, Vlinder, Bloem), hoewel dat misschien gek klinkt uit mijn mond, als mama van Fae hihi... overigens heel bewust geen Fee indertijd... Nouja, pas bijna 7 weken... maar ik blijf het moeilijk vinden die jongensnamen...
Colin? Staat alleen niet geweldig voor Killian denk ik. Of Jim Alex Vince Owen vind ik ook mooi bij Fae.