Vandaag hebben wij te horen gekregen dat het kindje in mijn buik een jongen is. We waren al uit een meisjesnaam, maar een jongensnaam vinden we ontzettend lastig. Op ons lijstje staat nu: - Lux - Vess - Daaf - Fenn Wat heeft jullie voorkeur en welke opties hebben jullie? Onze zoon heet: R.i.f.f
Ohh dat had ik misschien nig even moeten zeggen, maar we houden niet zo van de dj klanken. Zoals jax, James etc. Van jouw lijstje vind ik Xav leuk. Mels ook, maar vriendlief niet. Al keertje voorgesteld. Xav ga ik voorstellen.
L.ux is tot nu toe onze nr 1 naam mocht het een zoon zijn Dus die naam is gewoon geweldig, doen! Haha.
Hahah straks rond dezelfde tijd bevallen en de zelfde naam. Wie weet wonen we wel bij elkaar in de buurt
Voor mij is dat ook de nr 1 uit het lijstje. Vriendlief heeft voorkeur voor een andere naam. Maar goed, we moeten het beiden eens zijn natuurlijk
Achterhoek haha! We zitten wel in dezelfde bevallingslijst, dus wie weet wij moeten nog even geduld hebben tot vrijdag, dan weten we het geslacht. Mits de baby niet weer zo preuts gaat doen als de afgelopen 2 keer
Ik vind Daaf de leukste naam uit jouw rijtje. Andere opties waar ik aan dacht: - Senn - Vinn - Wes - Dax - Brenn - Mex
Ace Art Benz Boan Boet Breno Cass Chazz Chet Clint Cruz Ivar Ilan Elay Dox Dax Dain Jiro Jix Kjell Loet Loek Matt Mitch Nox Nyo Skip Sico Sias Quinz Phos Tavi Thor Thur Tjez Tren Trey Tyas Vico Xiam Zebb Zeph
Uit jouw lijstje vind ik Fenn wat vrouwelijk overkomen, naar mijn idee zal je dat mogelijk regelmatig moeten corrigeren. Leuke namen worden er hier geopperd.