Hoi iedereen, Ik ben nu 17 weken zwanger van een jongen maar we komen maar niet uit een leuke jongensnaam. We hebben al een dochter: Cheyenne. Het moet wel een beetje passen bij haar naam natuurlijk maar het is zo moeilijk! Wij houden niet van korte nederlandse namen eigenlijk. We zoeken een naam met een beetje engelse/amerikaanse uitspraak of indruk omdat we ook een engelse achternaam hebben en het wel een beetje mooi moet staan natuurlijk. Verder houden wij WEL van Jayden namen, ook al lees ik vaak dat die namen ordinair zouden zijn... geen idee waarom eigenlijk, wij zijn absoluut niet ordinair hihi. Misschien omdat wij dus wel op zoek zijn naar een naam met een buitenlands tintje? geen idee. Alle suggesties zijn van harte welkom!
Jordan Jowa(h) Dereck Kian Jayson Brendon Quinn Orlando Gio Greg(ory) David (devid zeg maar) Bodhy Jaydey uuhhhm moeiijk!
Deze namen vind ik mooi: Brodie / Brody Tyler Dempsey Dean Caiden Dion Dominic Dorian Rowan / Rohan / Roan Dustin Desten / Destin / Deston Declan Caleb Brayden Bradley Austyn / Austin Aiden Faris / Faran / Farren / Ferran Idris Micah Calvin Jaydon / Jadon Jelani Mason / Macon Jonah Joshua / Josh Jeremy Joaquim Kenan / Kenyon Kian / Kean / Keyan Kiran / Kieran Noam Nolan Owen Otis Riley Rory ... Zit hier iets voor je bij
leuk , onze dochter heet ook cheyenne wij zouden een jongen Ruben hebben genoemd, al past dat er niet echt bij. haar broertjes heten ryan en steven ik vind een amerikaanse naam er wel bij passen
jayden jayson jayvano Devin Bradley Jesley Justin Brandon Damiën danilo davino tristiano Jaymién lorenzo Jamaro
Ik heb geen inspiratie voor je. Maar het slaat echt nergens op dat Jayden namen ordinair zouden zijn. Past mooi bij Cheyenne hoor!
Bedankt voor alle reacties! Er zitten zeker wat leuke namen bij, ook een paar die we zelf al hadden besproken Super dat jullie zo meedenken! Dankjewel. Nog meer reacties zijn natuurlijk van harte welkom!
brooklyn jesley bradley austin cameron collin deacon brandon owen nathan sean morgan logan tyler jackson jack
Cheyenne is de naam van een native american (indiaan) volk, ik zou voor een jongen ook zo'n naam kiezen, bijvoorbeeld Dakota, Shawnee, Cadence (Kaydence), Wyoming, Cherokee, Comanche, Delaware, Sioux Of kijk hier even: Native American Baby Boy Names en Cheyenne Baby Names & Cheyenne Names - At Baby Name World