Stijn,Milan of .....

Discussie in 'Babynamen' gestart door boterbloem80, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke naam past het beste bij gwen

1. milan

2. stijn

3. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. boterbloem80

5 aug 2012
    37
    0
    0
    hoorn
    welke naam vinden jullie bij Gwen passen
    wij komen niet verder dan Stijn en
    Milan en de naam stijn komt geloof ik al best wel veel voor misschien hebben jullie nog iedeen

2. cheylin

cheylin Lid

31 aug 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Milan een leuke naam die er goed bij past. Niet de naam die ik zou kiezen maar ik vind hem wel leuk.

Wij hebben zelf ook een naam in gedachte die heeeeel veel voorkomt, en toch kennen wel zelf niemand die zo heet en in onze omgeving kent eigenlijk niemand een volwassene of kind dat zo heet.

Dus door het feit dat de naam veel voorkomt ziu ik me niet tegen laten houden als ik jullie was!

Ik heet zelf Linda en er is altijd overal wel iemand die ook zo heet, ook binnen mijn familie. Dat vind ik helemaal geen probleem, dus gewoon lekker doen als jullie dat DE naam vinden ;)

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Milan

4. Trees

Trees Niet meer actief

Milan past beter bij Gwen, maar vind ik echt geen mooie naam. Stijn daarentegen wel.

5. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Persoonlijk zou ik voor een broertje voor Gwen niet kiezen voor Stijn of Milan, omdat die namen allebei ook op een 'n' eindigen. Vooral Gwen en Stijn klinken best wel hetzelfde vind ik. Bovendien komen de namen Stijn en Milan heeeeeel vaak voor, en alleen daarom al zou ik ze zelf niet kiezen. (Maar dat is natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur en smaak).

Waarom kies je niet een heel ander soort naam die toch kort is? Bijv. Hugo, Oscar, Nout of Bram?
    (Nogmaals, dit is slechts mijn smaak en die wil ik je vooral niet opleggen, ik wil je alleen aan het denken zetten...)
    Succes met het maken van de keuze!

6. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Vind Milan een leuke naam! Stijn niet. Gwen en Milan past best bij elkaar vind ik.
    Tim
    Jesse
    Daan
    Finn

7. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Onze zoon het ook Milan. Het is inderdaad een naam die veel voorkomt, wij zeggen altijd omdat het zo'n mooie naam is.

Milan dus ;)

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.157
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind Stijn een leuke naam. Milan niet zo (negatieve associatie). Maar ik vind beide namen niet zo bij Gwen passen, op de één of andere manier. Dan vind ik bijvoorbeeld Finn er leuker bij passen.

9. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Ik vind Stijn zo'n mooie naam!! Hij staat nog steeds op een gedeelde nr. 1 bij mij.
    Stijn en Gwen klinkt ook erg leuk! Lekker kort en stoer!

10. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.029
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Baby Name Explorer | BabyCenter

Deze site suggereert namen op basis van de naam van een kind dat je al hebt (wel Amerikaans). Misschien vind je er inspiratie.

Om eerlijk te zijn is Milan niet een naam die ik zou uitzoeken en vind ik Stijn niet passen bij Gwen.

11. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ik vind Gwen en Milan leuk :)

12. boterbloem80

5 aug 2012
    37
    0
    0
    hoorn
    ik vind het zo moeilijk en de tijd tikt maar door
    sepp en finn vond ik ook wel leuk maar dat vind mijn vriend weer niks
    als iemand nog namen voor mij heeft dan ben ik daar erg blij mee

13. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik vind Luuk mooi maar misschien wat te Hollands bij Gwen. Van deze vind ik Milan t leukst. Mooie naam!

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.157
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Sep(p) en Finn vind ik allebei zooo leuk,maar helaas al 'bezet' door kinderen van mensen die iets te dicht bij ons staan. En dat willen we toch liever niet. Jammer dat jou vriend het niks vindt. Dat is hier ook vaak, trouwens. Alsof het nog niet moeilikk genoeg is om de 'juiste' naam te vinden, moet je het ook nog eens met iemand anders eens worden. ;)

15. boterbloem80

5 aug 2012
    37
    0
    0
    hoorn
    ja moeilijk hoor dan heb ik een leuke naam in gedachte en dan vind mijn vriend het weer niks en de namen waar hij mee komt vind ik weer niet zo
    pfff maar hopen dat de beeb nog ff blijft zitten
    mijn dochter was ook te vroeg geboren

16. boterbloem80

5 aug 2012
    37
    0
    0
    hoorn
    iemand nog een naam voor mij?

17. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Vind ze er beide goed bij passen, maar vind Milan een leukere naam!

18. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gwen vind ik een heel leuke naam!
    Ik zou er denk ik een andere naam uit Wales bij zoeken, zoals Owen, Dylan, Rhys, Lloyd, Gareth, Trevor, Alwin of Alun.

19. boterbloem80

5 aug 2012
    37
    0
    0
    hoorn
    alwin vind ik ook wel leuk je hoort hem niet vaak is wel apart

20. Dempsey

Dempsey Actief lid

30 aug 2012
    101
    0
    0
    Ik vind Milan leuk, ondanks dat ie veel voorkomt. Net las ik ook ergens Julan, heel apart. Of Quinn?
    Mijn zoontje heet Tygo, misschien ook een idee ;)

Groetjes...

Deel Deze Pagina