Manlief en ik twijfelen al een lange tijd over de volgende naamcombinatie namelijk; ♡ Nola Fay ♡ Nola Vajén De ene dag vinden we de eerste naam weer mooier en een ander moment de tweede naam. Wat is jullie voorkeur? Misschien geeft er iets de doorslag! Groetjes Marloes
Nola Fay. En mocht je voor Vajèn gaan, één tip: let op het streepje Zoals je het nu hebt geschreven staat er qua uitspreek vajeeeen met een lange e.
Sorry maar ik denk bij Nola Fay echt aan Enola Gay. Zou ik niet doen. Ik ben geen fan van Vajèn maar de combinatie Nola Fay is een no-go.
Oooo absoluut Nola Fay, wat mooi zo samen! Modern en klassiek tegelijk of zo. Vajen vind ik wat zonde naast Nola, zo'n hypenaam die kattig klink, Fay maakt het juist wat zachter, mysterieuzer, maar toch krachtig/stoer. Ik vind Nola Fay echt prachtig
Nola leuk maar beide 2e namen vind ik niks. Maar ik kies dan toch Nolan Fay omdat ik Vajen vreselijk vind.
Nola Fay! Dat klinkt leuk en vrolijk. Vajen is echt een hype naam (en klinkt lang niet zo leuk als Fay!)