Nick vind ik ook een leuke naam! Andere opties: Isabel en Martijn Isabel en Jesper Isabel en Thomas Isabel en Casper Isabel en Jorrit Isabel en Marijn Isabel en Lucas Isabel en Rens Isabel en Teun Isabel en Stan Isabel en Daan Isabel en Simon
Isabel en Morris Isabel en Levi Isabel en Tobias Isabel en Boris Isabel en Mats Isabel en Yannick Isabel en Joël Isabel en Noël Isabel en Kasper Isabel en Marijn Isabel en Florian Isabel en Jorrit Isabel en Ivo Isabel en Dante Isabel en Jens Isabel en Rens Isabel en Rune Isabel en Lukas Isabel en Jesse
Isabel en.. Thomas, Lucas, Olivier, Tobias, Daan, Max, Robin, Tom Succes met kiezen! Ik vind Nick trouwens ook een leuke naam, maar op de een of andere manier niet zo passen bij Isabel. Maar als het jullie absolute favoriet is, dan gewoon lekker doen natuurlijk.
Nick is een leuke naam maar vrienden van ons hun zoon heet Nick en hun zouden die naam noooooit meer kiezen omdat je dan zegt 'piet' en Nick klink als piet en ik.. Hele vervelende naam met praten vinden ze.
@ wonderbaby daar zit wel wat in, Maar als jullie beide al zo lang aan die naam denken dan heeft het toch een betekenis voor jullie anders waren jullie hem vast al vergeten Dus ik stem voor Nick, toen ik je berichtje las moest ik meteen denken aan Thijmen ....
Hmm, ik vind de naam Nick ook niet zo goed bij Isabel passen, maar... Onze zoon heet Milan en toen hadden we dus voor onze dochter Isabelle verzonnen,dat vond ik in eerste instantie ook helemaal niet zo goed bij elkaar passen. Maar het was voor ons wel de naam, dus wij hebben 'm toch gekozen en nu zijn we helemaal aan de combinatie "Milan en Isabelle" gewend. Ik denk dat jullie ook echt wel krijgen met "Isabel en Nick".
Isabel en Thomas Isabel en Robbert Isabel en Simon Isabel en Jochem Isabel en Laurens Pff... moeilijk.. Het is allemaal niet mijn smaak, dus weet niet of je wat aan de opties hebt.
Tja ik snap het, Nick is ook wel een echte mooie naam. Maar vind het net niet bij Isabel passen. Maar wat dan wel he? Moeilijk moeilijk..... Ik blijf nog even denken!