Ik heb al eerder een topic geopend, maar toen wisten we nog niet wat het geslacht was. Nu wel! En ik ben op zoek naar korte meisjesnamen. Het liefst 4/5 letters, niet beginnend of eindigend met een S. Dit is eigenlijk de enige eis. We willen graag een Nederlands (klinkende) naam, die iedereen uit kan spreken en schrijven. Onze eerste dochter heet Yara maar dan met een T, dus we houden wel van stoere, iet wat 'uniekere', namen. De naam van onze dochter heb ik ook aan jullie te danken, dus ik hoop dit keer weer hier een leuke naam te vinden! Namen die ik leuk vind zijn Nora (Noor), Lena (Nena), Mae en Julia. Deze namen gaan het (waarschijnlijk) niet worden, maar dan weten jullie een beetje de stijl qua wat we leuk vinden.
Tirza Moira Marthe Silke Lena Nele Rosa Alina Linde Kyra Robin Miah Bodil Vieve Zara Rixt Ava Reva Reina Ella Floor Brynn Diede muriel
T.ara & Milou T.ara & Rosa T.ara & Hanna T.ara & Jana T.ara & Eline T.ara & Niene T.ara & Jill T.ara & Rena
Misschien ziet hier wat tussen: Isla Tynke Elin Flore Misha Linde Isen Nona Mikki /Micky Danée Jinte Febe / Hebe Juno Jade Birte Leia / Leah Nomi Pippa
Achternaam begint met een s, anders krijg je zo'n slis naam haha! Maar leuke namen inderdaad! Ik zal eens een lijstje maken van de leukste namen en aan mijn vriend laten zien. Eens kijken welke door de keuring heen komen. We vinden Noa trouwens ook heel erg leuk, schoot me vanmiddag ineens te binnen
Ik vind Nika er heel leuk bij passen. Flora vind ik ook wel wat stoers hebben, maar misschien is dat wat te gelijkend omdat het ook eindigt op -ra. Pia of Mia vind ik er ook tof bij. Er kan best veel