Ik heb 2 lieve dochtertjes, Emma en Livia. Ik ben nu zwanger van mijn 3e kindje en vind het heel moeilijk om een mooie naam te vinden. Ik houd van namen die niet te standaard zijn, maar die iedereen toch kent. Liefst een beetje een tijdloze naam. Emma is wel populair, maar die vonden we zo mooi Wat we nu hebben is: Meisje: Saphira, Amélie en Isolde Jongen: Julius en Marcus Wat vinden jullie van deze namen en hebben jullie nog meer suggesties? Bedankt alvast!
Van de meisjesnamen vind ik Amélie het mooist, maar niet zo passend bij Emma, vind het teveel op elkaar kijken. Ik vind Maud er ook mooi bij. De jongensnamen zijn niet zo mijn smaak, dus dat vind ik lastig... Ik vind bv. Julian mooier, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ik vind Amélie het mooiste! De andere meisjes namen zijn niet mijn smaak. Julius vind ik het leukste van de 2 ook niet mijn smaak, ik vind Julian dan vele male mooier.
Ik vind Amélie en Isolde beiden heel mooi! Staan hier allebei op het lijstje. Kan bijna niet kiezen. Isolde toch iets mooier denk ik. Jongensnamen vind ik weer beiden niet zo. Als ik moet kiezen, dan ga ik voor Julius
Emma, Livia en ... Janna/Janne Juliette Mia Mila Rosa Hanna(h) Julie Fiene Evi Nina Sanne Sara/Zara Mirte Nora(h) Louise Silke Fieke Ruben Abe Casper Lucas Mathijs Ties David Maurits Fabian Lennart Simon Jasper Olivier Pieter Tobias Matteo
Mooie namen!!! Ik kan niet kiezen tussen Isolde en Saphira (zelf vind ik Saviera mooier qua schrijfstijl) Ik heb echter uit eerste ingeving Isolde gekozen. Maar Emma en Livia eindigen beide op een A waardoor ik toch eerder naar Saphira neig. Jongensnaam vind ik Julius erg leuk, ook bij Emma en Livia. Waar ik meteen aan moest denken: Morris! Opties jongen: Emma, Livia en Noah Emma, Livia en Silvijn Emma, Livia en Faber Emma, Livia en Jules Emma, Livia en Lorens Emma, Livia en Mats Emma, Livia en Kai Emma, Livia en Milan Emma, Livia en Olivier Opties meisje: Emma, Livia en Benthe Emma, Livia en Avelon Emma, Livia en Cato Emma, Livia en Philou (Filou) Emma, Livia en Mila Emma, Livia en Fiene Emma, Livia en Hazel
Voor een zusje vind ik Isolde het mooist, staat er super bij en vind ik een mooie naam Amélie vind ik er ook wel bij passen maar iets minder mooi. Ik vind Emma en Livia nette maar krachtige, frisse en klassiek-aandoende namen. Bij Isolde heb ik precies dat gevoel, die heeft ook dat krachtige en frisse. Maar Amélie vind ik minder krachtig, veel zoeter, tuttiger. Saphira vind ik dan weer niet mooi en bij de namen van de zussen wat te apart en te hard/fel/plat. Voor een broertje vind ik Julius prachtig! Marcus ook mooi maar wat te hard. Wat ideetjes voor een zusje Alexis Amber Amée Annelie, Annelot Anniek / Aniek Ariana, Ariane Aurélie Aurora, Aurore Cato, Caro Charlotte Chloë Cloé, Cleo Daniek / Danique Doris Feline Fem Flore, Florine Hanne, Hanna / Hannah Isa, Isabel Isaure, Isaura Ise / Ize Jade Janna, Janne Jasmijn Jetta, Jette Jozefien, Josephine Jula Juliët Juline, Julijn Madée Madelief Mara, Mare, Maren Marit, Marrit Marlou Mathilde Maud Merel Mette Milou Mirle, Merle, Marle Mirre Ninthe Nora, Nore, Noor Philine Philippa Philou Robine Roos, Rosa, Rosalie Roosmarijn Saar, Sara, Sare Sofie Suze Tamar Tara Tirza / Tirsa / Thirza / Thirsa Veerle Vieve Yentl Yinthe Wat ideetjes voor een broertje Abel Arthur Axel Bastian Beau Björn Casper Christopher Dorian Felix Florian Floris Hugo Ingmar Jasper, Jesper Jilles Jonas Jonathan Joris Julan Jurgen Jurre Magnus Marnix Marten, Maarten Maurits Max, Maxim Merijn Michiel Midas Olaf Olivier Oscar Otto Roelof Silvijn Simon Sjors Thijmen / Tijmen Tijl Tobias Victor Xander
Isolde en Julian! Vind Amélie eigenlijk de leukste, maar niet zo mooi naast Emma. Julian vind ik een prachtige naam!
Isolde vind ik echt prachtig! Julius en Marcus allebei ook heel mooi, staan op mijn lijstje. Helaas is mijn vriend niet zo into dit soort namen. Andere opties misschien: Josephine Valerie Valentine Juliët Marie Belle Babet Thirza Justus Victor Vincent Marius Tobias Casper Elias Sebas
Ik vind Isolde en Marcus het leukst. Roanne Shanna Solane Madelijn Evanne Evalin Yessa Delila Nadieh Lorijn Chanou Marenthe Celeste Iléne Marin Suzet/Suzette Novée Féla Sabeau Aurélie Ellinor/Elinoor Elora Fiona Juno Sadie Anaïs Verena Veron Arabel Indra Jaline Varscha Veralie Estelle Dianthe/Dyanthe Ellina Florinde/Marinde Senza Wende Ferris Quince Sandor Dorian Révin Juliaan Kian Matteo Jins Emil Quinten Jaiven Nino Casper Kristian Gidion Tobias Evan Steven Jacco Camiel Antony Aidan Léan Levijn Devan Tobian
Amelie of Isolde. Anders zou ik zeker niet doen. Marcus is erg leuk! Julius vind ik minder. Ik vind Jules of Julien leuker.