Zoals zo vele hier hebben we moeite met het kiezen van een naam. Voor onze dochter wisten we het al voor ik überhaupt zwanger was. Helaas is dat nu anders . We hebben de volgende (al vinden we niet dezelfde leuk ) Novan Silvan Livan
Hoe heet je dochter? Novan en Silvan vind ik leuk. Livan vind ik mooi geschreven maar ook een beetje meisjesachtig.
Onze dochter heet A.l.e.s.s.i.a omdat Silvan ook een Italiaanse naam is vonden we die er wel mooi bij passen. Alleen ben ik een eeuwige twijfelaar
Mooi dat dezelfde letters erin terugkomen! Vind Silvan en Livan de leukste. Doordat ik de meisjesnamen Liva en Lisan al langere tijd ken, kan ik me wel indenken dat er mensen zijn die bij Livan ook aan n meisje denken. Iets om mee te nemen in jullie overweging Silvan is wel n beetje in opkomst heb ik t idee. Moet je ook maar willen Maar als je dat niet erg vindt: gewoon doen Novan vind ik echt een tokkie-naam, sorry. PS: voor zover ik weet is Silvan latijns, maar ik zie nu idd. dat er op enkele websites staat dat het italiaans is. Zelf betwijfel ik dat.