Wij verwachten een tweede zoontje en twijfelen een beetje tussen Niels en Lars. Ikzelf vind Noud of Luuk ook heel leuk maar mijn man helaas niet dus die vallen af. We houden van korte, liefst één-lettergreep namen maar niet zoiets als Dex, Jax of Vince. Wat vinden jullie? Andere suggesties zijn ook zeker welkom.
Ties? Zo heet onze zoon en wij vinden Jens ook heel erg leuk! Overigens vind ik Niels en Lars ook erg leuk. Nils vind ik nog leuker eigenlijk Deze namen stonden op ons jongenslijstje; Ruben Lars Siem Fedde Ferre Sepp Daan Kas Stef Finn
Ik vind Lars net iets leuker dan Niels, maar beide leuk! Mats Stan Sieb, Siep Mees Loek, Loet Niek Ties Sam Teun Sil Sven
Superleuke namen al, Jens vind ik ook heel leuk! Ideetjes : Jens & Cas Jens & Stan Jens & Duuk Jens & Mees Jens & Hein Jens & Niek Jens & Siem Jens & Faas Jens & Guus Jens & Gijs Jens & Tuur Jens & Loek Jens & Rein Jens & Mauk
Jens en Lars vind ik het leukst. Jens en Aron Jens en Boaz Jens en Bink Jens en Boet Jens en Chris Jens en Daan Jens en Daaf Jens en Faas Jens en Raaf Jens en Owen Jens en Ries Jens en Ole Jens en Imre Jens en Reen Jens en Storm
Dankje voor het meedenken iedereen. Zo te zien is Lars een van de favorieten. Ties en Siem vind ik inderdaad ook erg leuk. Pffff gelukkig hebben we nog even...
Ik zou zelf niet zo snel weer kiezen voor een naam met een s op het eind, maar Lars vind ik net iets leuker dan Niels. Denk ik. Het is een close call, haha, Lars is krachtig en heeft dezelfde stijl als Jens: krachtig, met iets Scandinavisch. Niels voelt meer 'open', en iets Nederlandser. Maar heeft door dat 'opene' ook wel iets zachters, vriendelijkers misschien. Andere ideetjes misschien: Niek Wout Daan Tim Kai / Kaj Bo Finn Sam Tuur Tom Rik Raf Teun Siem Rien, Rein Pim Mart