Onze oudste zoon heet N.oam en onze jongste E.lim Wij houden ook van korte namen die weinig voorkomen, dat is gelukt mensen moesten er even aan wennen maar dat is helemaal goed gekomen. Joah ligt ook wel in mijn straatje dus ik dacht misschien heb je nog wat aan mijn namen.
Bedankt voor de opties nog meiden! Ik vind Noam ook een leuke naam Elim ook, maar doet me toch iets teveel denken aan Elin en zo heet mijn nichtje . Sem was in eerste instantie onze nummer 1!Twijfel alleen of je hem niet teveel hoort.. vind hem nog steeds erg leuk, dus hij valt niet per se af. Ik kwam laatst ook de volgende namen tegen: Mex Duux Wat vinden jullie hiervan? (Mexx is het kledingmerk, I know ..maar dat stoort mij op zich niet..was het nu een schoonmaakmiddel vond ik t wat anders ) En in een heeeele andere richting vinden we de puur Nederlandse namen ook leuk; Daan Luuk Maar dan twijfel ik weer of dat niet 'raar staat bij Joah, aangezien het een totaal ander type naam is... Pffff moeiiiiilijk!!
Ik vind het een goeie combinatie! Onze 'oudste' zoon heet Sem en zn broertje gaat waarschijnlijk Joah heten! Vind het een geweldig leuke/mooie naam!
Luuk is trouwens ook erg leuk, staat ook op ons lijstje. Alleen zou ik het dan als Luke, of Luc schrijven... net effe wat anders
Silas vind ik een leuke naam! Manlief vond het in zijn woorden alleen net een "rijstgerecht van Lassie".. :/ ( mama's waarvan de zoon zo heet: laat maar lullen hoor, manlief is een zeurtje op het gebied van namen ) Vooralsnog op het lijstje: -Luuk (vind Luke en Luc toch minder leuk dan Luuk, weet niet waarom ) -Sem -Daan -Dex -Roan -Jace (vond man geweldig, ik vind hem minder) Ik merk dat ik toch de populaire namen wel leuk vind.. Daan staat op 1 geloof ik maar blijf ik gewoon een toffe naam vinden..
HAHAHA moet zo lachen hierom --> Silas vind ik een leuke naam! Manlief vond het in zijn woorden alleen net een "rijstgerecht van Lassie".. :/ Ik vind Silas wel mooi en apart..Zat ook soms in twijfel om die naam te geven aan mijn zoon (eerder als 2e naam dan) maar iets hield mij tegen..