Lieve dames ! Ik ben hier al een tijdje lid , alleen is mijn andere account niet bereikbaar ... op de een of andere manier kan ik niet inloggen en mijn wachtwoord veranderen ... Dus voor het gemak maar een nieuwe aangemaakt ! Maar nu komt de vraag ... Wij zijn in blije verwachting van ons 2e kindje , Wij hebben eem dochter van bijna 4 met de naam ashlyn. .. Wij weten niet zo goed wat voor meisjes naam daar bij past .. voor een jongen zijn we er eigenlijk al wel uit .. we weten nog niet wat het word ... maar met onze dochter wisten we het ook pas met 30 weken eerder had mevrouw er geen zin in .. Wij konden voor haar maar geen naam vinden todat mijn moeder met 36 weken een boek opensloeg waar haar naam in stond ... Dus onze vraag wie weet een mooie naam wat past bij ashlyn , korte namen zoals fien en Bo vinden wij niet zo mooi passen .. ik vind alleen maar hele moeilijke namen of lekker Nederlands en dat zoeken wij nou net niet ... Wie weet iets ? Thanks alvast ! Groetjes bananana. ..
Ivy hebben wij ook over nagedacht met onze dochter... Toen wij dachten van als onze baby een meisje word geven we haar deze naam.. maar heel veel mensen om ons heen hebben deze naam ook gebuikt ... zowel voor hun kinderen als voor hun huisdier
Nou ... Dat denk Ik Niet ... MijnBuren Hebben Een Hond Genaamd ivy. .. het is zo lastig ... voor een jongen waren we zo klaar... zowel met de eerste als met deze zwagerschap .. maar meisje pffd
Ha ! Das toevallig ... ik hoor haar naam eigenlijk nooit ! Moirin. .. hele mooie naam ! Ook nog niet eerder gehoord !
Riverly is het eerste wat in mij opkwam, geen idee waarom. Denk dat een Amerikaanse naam erbij wel heel mooi staat.
Mckenzie emerald kaylee dilara vanity Noemi Rowena sharona rochelle melanie Amelie angelle Rachel shannon Sharon romaysa kyra kaylin danae
Mooie naam, Ashlyn. Misschien zit hier een naam tussen: Shannon Serra Jaimely Roxanne Cassidy Yoleen Briënne Mikaila Breanna Everly Carleen Glenna Madisson Novalee/Novalie Scarlett Caydence Devany Roanna Madelaine Avalon Keriann Kylie Paisly Rowena Shaylee Maybritt Loïs Lilly Dewi Mylene Cloë Selina Cailey Joy Macey Candice/Candis Leslie Allison