We krijgen een ventje!! We zijn ontzettend blij, maar ik vind het echt moeilijk om een leuke jongensnaam te vinden.. Het moet wel in de stijl zijn van Julia dus geen Giovanni of Dylano of iets dergelijks Zelf vind ik Lucas of Levi erg mooi maar die namen staan in de namen top 10 en hoor ik ineens overal!! Hebben jullie suggesties??
Volgens mij past er heel veel bij Julia (mooie naam!). Ik ken een Julia & Bram. En een Julia & Thijs.
Leuk! Lucas en Levi vind ik ook prachtig maar bij ons niet op het lijstje gekomen omdat we niet dezelfde voorletters wilden. Bram Thomas Tobias Tristan Mika eeehmmm moeilijk he en ik kan mijn naam niet zeggen ivm meelezers
Mooie naam, Julia! Ik denk dat er ook veel bij past. Lucas, zoals je zei, kan ook goed! Komt misschien wel veel voor maar als je het mooi vind: gewoon doen. Trouwens, Julia staat ook al in een top... (10 of 20) geloof ik. Justin Olaf Ravi Oskar Boaz Jochem Jonah Roel Sebas Seth Luca Luc Dani Steijn Tobias Tristan Hugo Yannick
Klopt! Op nummer 3 geloof ik zelfs... maar al toen ik een klein meisje was wist ik al dat als ik ooit een dochter zou krijgen, ze Julia zou heten en om dat dan te gaan veranderen.. Ik zie een aantal mooie namen voorbij komen!! Gelukkig kunnen we nog even nadenken.
Julia & Stan Julia & Noah Julia & Jona Julia & Marijn Julia & Jonne Julia & Tieme Julia & Auke Julia & Luuk Julia & Lenn Julia & Twan / Toine Julia & Ivan
Hier precies hetzelfde! Nou ja, ik ben niet zwanger Maar ik wist vroeger ook al dat mijn eerste kindje Julia zou heten!! Onze jongensnaam was Tobias, en dat vind ik er nog steeds bij passen. Maar of we dat voor een tweede zouden doen... weet niet. Jaron, Miron, vind ik ook mooie namen.
Mijn dochtertje heet ook julia en wij hebben het er al weleens over gehad, dat als er een jongetje bij zou komen, deze een grote kans heeft op de naam Lucas Aan de ene kant een best oude naam, maar tegenwoordig weer modern. Is eigenlijk hetzelfde als Julia.
julia en Jesse Julia en Lucas vind ik super bij elkaar Julia en Sem ook erg mooi Julia en Noah Julia en Mathijs Julia en Ollivier Julia en Boaz Julia en Thymen Julia en Job Julia en Bas Julia en Ruben Julia en Daan Julia en Finn Julia en Raf