Al 33 weken zwanger en nog steeds niet eens over de naam. We hebben er tot nu toe twee die zowel mijn man als ik allebei leuk vinden. Voor de rest vindt man niet veel leuk ( zucht). Onze achternaam is heel kort, 1 lettergreep. Dus ik zocht een naam met twee lettergrepen, maar al mijn voorstellen vond man niks. Dus nu hebben we twee....Mick of Benjamin. Wat vinden jullie leuker? Oh ja daarbij moet ik zeggen dat de tweede naam wel vast staat en die is ook 1 lettergreep. Dus is mick dan wel leuk?
Misschien is het qua combinatie niet ideaal, maar dat vind ik altijd lastig te bepalen als je de namen niet weet. Ik vind Mick echt een hele leuke naam en leuker dan Benjamin.
Dan zou ik voor Benjamin gaan, mick vind ik ook leuk maar weet niet of ik dat leuk vind bij iemand van 60 hahaha
Ik zou voor Benjamin gaan! Al vind ik Mick ook een hele leuke naam maar niet met nog 2 korte namen erachter denk ik
Mick veel leuker dan Benjamin, maar 3x 1 lettergreep is misschien wel een beetje veel. Ik stel me dan bijvoorbeeld Mick Lars Boom voor..... van de andere kant, wanneer roep je nou zijn volledige naam? lastige keus. succes!
Benjamin dan als de andere namen ook al kort zijn. Het gaat zo streng klinken anders. Maar Mick op zich is ook wel een leuke naam! 😉
Benjamin vind ik een stuk mooier en inderdaad als de tweede naam ook kort is lijkt Mick me zeker niet mooi. bv Mick Tom klinkt naar mijn mening echt niet.