Waar denk je aan als je de naam Kenzi leest/hoort voor een meisje? Aan wat voor type meisje, wat voor millieu/gezin afkomstig enz? En wat vind je van de naam zelf? Deze vragen omdat deze naam bij ons al een paar weken op 1 staat en we haar waarschijnlijk dus ook zo gaan noemen. Maar nou was ik benieuwd wat voor beeld anderen bij de naam hebben.
Ik zie een stoer meisje voor me. Ik vind het wel een leuke naam. En wat voor soort milieu? Dat vind ik lastig, maar ik vind het iig geen tokkie-naam ofzo.
Ik vind het een leuke naam. Heb er verder geen associaties bij. Wel valt het mij gelijk op dat ouders origineel willen zijn en geen standaard naam willen.
Ik vind het een stoere en leuke naam. Waar ik het eerste aan dacht is dat het lijkt op de naam Kenji van de Pfaffs. Maar verder geen rare associaties en het milieu wat ik er bij denk, ook niet echt speciaal iets. Kortom, leuk!
ik vind het absoluut geen mooie naam, maar hou van kaknamen En qua gezin denk ik aan een gezin met een klein blond meisje met oorbelletjes en roze merkkleertjes. Mama die houdt van om d`r meisje mooi aan te kleden en er zelf ook volgens de laatste mode erbij loopt. Papa heeft een tatoo en is flink gespierd, gaat elke week een paar keer trainen in de sportschool. Is trots op zijn meiden. Qua werk: geen idee wat ze doen Ze wonen in een nieuwbouwwijk in een middelgrote stad.
Wat een ontzettend leuke reacties!! Dank je wel allemaal! @Aleisha, klopt helemaal! @Sniesz, dat van de pfaffs kwam ook in me op! @Yolanthe, je zit er niet heel ver vanaf hahaha! ik ben alleen niet van de merk-kleding en mode maar het leuk aankleden in roze klopt wel. Ook hebben we beide blonde haren dus grote kans dat dat ook gaat kloppen. En van papa sloeg je bijna de spijker op de kop, is namelijk een enorme beer ivm de sport die hij doet, sterkste man! Gaat wel vaak fitnessen, dit doet hij niet op een sportschool maar in de schuur achter het huis. Alleen ben ik degene met de tattoos, alhoewel hij gaat dit jaar zijn eerste laten zetten. Oh de wijk klopt alleen niet, wonen in een hoekhuis in een gezellig buurtje in een dorp. Wel ontzettend leuk om te lezen dat je dat beeld erbij hebt hahaha
Hele leuke naam! Lekker stoer ! En wat voor milieu? Geen idee. Zou dat ook niet mee laten spele. Als dit je droom naam is.
Ik vind het niet zo'n leuke naam. En ik vind het niet direct een erg ordinaire naam, maar ik vind het toch wel een beetje richting ordinair gaan... Maar andere mensen vinden de namen van onze kinderen ook niet altijd leuk. Dus ik zou gewoon lekker gaan voor jullie eerste keus! Voordeel van een relatief onbekende naam is dat je je eigen stempel er op kan drukken.