Hoi hoi we hebben een jongensnaam die we erg mooi vinden maar het komt ook onder honden namen voor kwamen we achter. Voor mij viel het meteen af maar de naam blijft hangen en kan geen andere naam vinden die ik heel mooi vind Naam is Milo ( uitspraak mailo) Mijn man en ik vinden hem beiden geweldig maar zijn bang dat de kleine gepast kan worden ermee Wat is jullie mening ?
Ik denk dat veel mensen het gaan uitspreken zoals het geschreven is, dus gewoon Milo. Ik vind het wel een oké naam.
Ik ken een hondje dat ook Milo heet! Dus ik ken de naam niet als een jongensnaam. Ik denk dat het even wennen is, want opzich is de naam niet lelijk!
Als je op internet honden/katten namen intikt zal je jezelf verbazen hoeveel mensen namen erop staan!! Ik zou mezelf er niet door laten afschrikken hoor als dit jullie naam is lekker doen!
Precies dit. Steeds meer honden krijgen mensennamen. Denk aan Nora. Prachtige naam, maar wordt ook aan honden gegeven. Dus daar zou ik me niet heel druk om maken. Het is een prima naam. Vind overigens de NL uitspraak leuker, maar dat vroeg je niet
Dat klopt ik bedoel er verder ook niks mee hoor Hondje van mijn zus heet zo vandaar! En ik vind de naam helemaal niet lelijk ofzo! Mijn kat heet Dana haha is ook een mensen naam mijn dochter is later gekomen dan de kat, anders had mijn dochter Dana geheten! Maar 2 dana's in huis is wat verwarrend. En als dit jullie naam is zou ik het doen hoor
Ik denk aan het hondje van The Mask (film) maar ook aan de zanger (schrijf je volgens mij anders maar de klank is hetzelfde). Ik vind het wel kunnen hoor. De naam die wij voor een meisje hadden wordt ook veel aan honden gegeven maar het is gewoon een meisjesnaam dus besloten we ons daar niet aan te storen. Als we ooit nog een dochter krijgen wordt het nog steeds die naam.
Eens met de dames boven mij. Worden zoveel mensen namen aan huisdieren gegeven. Volgens mij is de meest gegeven of nu populairste kattennaam Luna en meisjes die Luna heten worden daar vast niet om gepest. Dus zou me er absoluut niet door laten tegenhouden. Maar denk wel dat heel veel mensen de naam als Mie-loo gaan uitspreken. Zou ik zelf ook doen namelijk.
Mooie naam! Zal hem gewoon doen en idd niet laten afschieten door dat er dieren zijn die zo heten. Zo te horen us het gewoon de naam voor jullie voor jullie zoon ☺
Ik ken een jongetje met deze naam, en geen hond. Nooit eerder aan gedacht eigenlijk, vind dat met Max sneller, maar daar heb ik ook geen problemen mee. Zou m alleen ook uitspreken als mie-lo, maar dat is een kwestie van even verbeteren. Als het de naam is, gewoon doen!
Zou niet in me opkomen om aan een hond te denken. Echter zou ik niet aan de uitspraak Mailo denken als je het schrijft als Milo.
Leuke naam! Ik moest ook aan de zanger denken... En inderdaad.. Jelle, Sofie, Max, Sam, Bobbie, Sammie, Sep, Edje... Het kan allemaal voor een hond
Dank jullie wel allemaal we zijn er uit. We waren idd nog aan overleggen ivm uitspraak en schrijfwijze. Het wordt dus milow idd net als de zanger
Ik vind het prima kunnen hoor! Er zijn heel veel dieren die namen hebben die ook voor mensen kunnen en andersom.
Mooie naam hoor! Met de Engelse uitspraak vind ik zelf de schrijfwijze Mylo mooier, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Fijn dat jullie er zo snel uit zijn!
haha 5 weken zwanger en we waren al over de namen uit. Alleen tot we hoorde op tv bij aantal honden vooral milo toen hadden we zoiets van oeps. We hadden als eventueel vervanging milan maar daar kan ik me echt niet in vinden en manlief ook niet voor 100% milow kwam elke x boven.
Milow vind ik niet zo mooi eerlijk gezegd, ik lees dan miauw (en zou ik nog steeds Mie-low zeggen). Als het om uitspraak gaat zou ik eerder voor mylo gaan, die zou ik uitspreken als mai-lo.
Ik denk ook aan het hondje van the Mask! Maar is een leuke naam hoor. Met de Engelse uitspraak zou ik ook Mylo overwegen, maar ik denk dat je hoe dan ook af en toe zult moeten corrigeren. In ieder geval geen W erachter, dat werkt alleen verwarrend