Hoi forumleden Wij hebben een zoontje Jari en hij krijgt over 20 weken een broertje of zusje. Daar we qua namen nog niet er helemaal uit zijn vraag ik jullie advies/commentaar. Als het een meisje wordt willen we voor Laura gaan Als het een jongen wordt dan weten we nog niet. we denken aan Bjorn, Lucas of ???????, andere namen aanbevolen Hoe is de reactie over Bjorn, wordt deze niet veelvoudig foutief geschreven ? gr. Ouders van Jari
Jari en Dani vind ik wel leuk Jari en Robbie Jari en romy Jari en Dewi/Demy Jari en Amy Jari en Milan Jari en Nando Jari en Ivan Jari en Kyan Jari en Jordy Jari en Marlon Jari en damiën
Als je in de Scandinavische namen wilt bijven zoeken is Bjorn wel passend bij Jari, evenals Mika. Maar persoonlijk vind ik Milan mooier als Mika.
- Jari en Finn - Jari en Arne - Jari en Leevi - Jari en Marko - Jari en Matias - Jari en Niko - Jari en Ruben - Jari en Mika(el) - Jari en Elias - Jari en Kristian - Jari en Axel - Jari en Samuel - Jari en Oliver - Jari en Emil - Jari en Daniel - Jari en Jesse - Jari en Karl/Carl - Jari en Lars - Jari en Leo