Wij krijgen een dochter en hebben de naam Senne in gedachte. Nu lees ik dat dit vaker voor een jongen dan voor een meisje wordt gebruikt. Vinden jullie het meer een jongens of een meisjesnaam? Nog andere suggesties? We houden niet van top 10 maar wel Nederlands klinkende naam.
Een jongensnaam inderdaad. Senna dan weer voor een meisje. Misschien: Nanne Fenne Lenne Jette Linne Sanne Hanne
Ik dacht direct aan een meisje. Vind het een zachte klank hebben. Maar ik ken niemand die zo heet, dus heb ook geen andere associaties m/v.
Senne en senna vind ik beiden een jongensnaam. Kan ook komen doordat ik een f1 coureur'kende' met die naam 😊
Senna is een jongensnaam, ook al wordt ie vaak aan meisjes gegeven. Omdat Senne een verbastering is van Senna vind ik dat ook een jongensnaam.
Senne is gaaf voor n meisje! Lekker stoer en net wat anders! Ik heb n dochter Sjors. Veel vinden dit ook n jongensnaam maar ik vind t lekker stoer voor n meid! Waarom altijd t zelfde dan de meeste?
Sjors kan ook voor een meisje omdat het ook een afkorting is van Georgina of Georgette. Een uniseks naam dus. Maar wel stoer inderdaad.
Senne en Senna vind ik meer meidennamen ook al wordt het meer aan jongens gegeven. Veel te vrouwelijke naam vind ik en daarom dus ook een meidennaam.
Senne en Senna zijn beide unisex-namen die ik beide eerder aan een meisje dan aan een jongetje zou geven.