Harper klinkt als gereedschap. Lennox klinkt als een jongensnaam. Mckenna ziet er uit als een achternaam.... Sorry, vind het niet wat.
Harper ken ik van de dochter van Beckham. Anders zou ik denken dat het een jongensnaam is. Lennox idem, jongensnaam. Mckenna, verschrikkelijk. Sorry, ik vind ze alle 3 écht niet mooi.
Het is niet zo mijn smaak. Waar ben je naar op zoek in een naam als ik vragen mag en wat voor 'eerste-indruk-gevoel' wil meegeven bij het horen van de naam?
Ik vind Harper wel leuk, maar niet in Nederland. Toch vind ik dat de beste optie, de anderen zijn echt niet mijn smaak.
Ik vraag me af waarom je kiest voor bijzondere Engelse/Amerikaanse namen? Waarom niet namen als Abby, Kate, Ruby, Alice enz?
Waarom moet ze zich verklaren? Als iemand kiest voor Boet zeggen we toch ook niet waarom kies je voor een bijzondere NL naam en niet voor Bram? Wat wil je uitstralen met de naam? De een wil top 10, de ander houdt van uniek. Mellanie zit hier ook al een tijd en weet volgens mij ook wel dat haar smaak niet die is van de meerderheid van het forum. Prima toch.
Mckenna vind ik echt een achternaam en idd wat gezegd is, vind ik Lennox ook een jongensnaam. Als ik moet kiezen Harper, maar ook die vind ik niet mooi sorry.
Volgens mij kan ts prima voor haarzelf praten. Heeft ze jou niet voor nodig. Vragen staat vrij... Zo raar is dat niet op forum