Gisteren gehoord dat onze R.ohan een broertje krijgt. Dus nu opzoek naar een jongensnaam. Een stoere naam die later als hij ouder is ook nog past.. Geen landen. Niet te lang. Geen Hollandse namen als "kees, Piet, jan" Maar ook geen namen als " Djenairo, luciano, etc" Kom maar op...
Devin Jael Ravi Hidde Ian Evan Iven Sid Kyan Tjeu Mack Fedde Twan Steffen Joël Flynn Merijn Alec Brent Noud Boyd Mylo Marcus Sten Sepp/Seppe Vigo Lenn Senn Kick Steijn Otis Kjeld Kenzo Mats Axel Jens Riff Raff
Om een idee te geven in welke hoek ik een beetje zit zal ik zelf ook mijn lijstje tot Nu toe plaatsen. Ideeën zijn altijd welkom. Dus kom vooral door met namen. Scott Quin Lucas Owen Ryan Jace Kyle Kieran Colin Florian Tristan Vigo / Viggo Kian / Kyan Killian / Kylian Vind niet alles even leuk hoor. Maar dan hebben jullie een idee wat ongeveer onze smaak ik.
Aiden Noah Jonah David Luca Dean Damon Jack Jax Nick Levi Morgan Wess Sem Bryce Bruce Logan Lyle Vince Jay Raven Kiefer Maddox Ethan Chase Troy Wyatt Tren Senna Caleb Nigel
Odin Lewis Conrad Vince Jason Lio Diaz Nyo Jonah Sean Sid Jax Nelles Yesten Matti Lenny Boaz Vito Hayden Aiden Scout Egon Jamie Eliot Milas Connor Ramon Cruz Lian Denzel Luuk Thorgan Lloyd Logan Mason Dex Yben Sybe Tenzin Rover Miles Obi Tycho Marley Mick Flynn
Ik ken verschillende Rohan’s hun broertjes heten: Kyan, Luca en Arwen. Dus dat is blijkbaar een beetje dezelfde style.
Arvid, Axel, Benji, Caleb, Espen, Esper, Faber, Hero, Idris, Ivar, Jaron, Julan, Kaleb, Lester, Levik, Lewis, Maxim, Mikai, Milas, Mirza, Nasro, Natan, Oscar, Scott, Shane, Silas, Stian, Thian, Thias, Viggo, Wyatt, Xander, Yanick, Zeger, Zias
Oké. Ik heb zelf nu een lijstje. Ik heb voorkeur voor 3 daarvan. Ben benieuwd welke jullie vinden uit dit lijstje: Scott Lucas Ryan Kyan/Kian Nick
Scott - mwah Lucas - hoewel ik dit een geweldige naam vind, vind ik deze icm R niet geweldig. Ryan - lijkt teveel op R Kyan/Kian - -> Kian Nick - te simpel
Ik kan er niets aan doen, maar elke keer als ik langs de titel van dit topic kom denk ik heel flauw ‘Gondor’ Scott vind ik een leuke en originele naam. Ik hou echt helemaal niet van Engelse namen voor Nederlandse kinderen, maar Scott vind ik op de ene of andere manier wel heel leuk. Is ook gewoon goed uit te spreken hier. Lucas vind ik een prachtige naam en had hier zeker een kanshebber geweest voor onze jongens, ware het niet dat de naam zo vreselijk populair is. Mijn oudste alleen al heeft bij 3 Lucassen in de klas gezeten en mijn jongste nu ook al weer bij 1. Dus afhankelijk van hoe storend je dat vindt. De naam op zich is erg leuk. Ryan is zo’n typische Engelse naam die ik dus vreselijk vind. Beetje ordinaire naam ook en ik vind het helemaal niet passen bij bij Rohan. Trouwens ook een beetje Jut en Jul samen qua klank. Kyan/Kian idem als Ryan, ik vind het een beetje een ordinaire naam, niet mooi. Wel beter dan Ryan als ik moest kiezen en dan zou ik gaan voor de spelling Kian. Kyan vind ik meer Kai-jan qua uitspraak worden. Nick: mwah. Ik vind het geen geweldige naam, maar ook niet vreselijk. Beetje mwah. Resumerend zou ik dus voor Scott of Lucas gaan. Ik ben benieuwd wat de 3 namen van je voorkeur zijn.