Ik ben inmiddels 28 weken zwanger en we twijfelen nog steeds over de naam! Hebben jullie nog suggesties? Ons andere zoontje heet dus Ravi. We willen weer een naam die niet te populair is en niet te lang is. Makkelijk uit te spreken/spellen.
Jona Deon/Dion Yago Julan Timo Stef Nio Kaj Senna Tijn Sepp Seth Owen Mik Ivo Cas Sid(ney) Skye Lenn/Senn Tygo Otis Odin Kian Jord Wes
Ik vind die i klank aan het begin van de naam heel leuk bij ravi, bv Vigo, Mika of Ivan. Boaz En joas ook leuk!
Yoah Gio Lance Chad Nero Ian Brett Chaz Zeb Lyle Iven Yari Just Floyd Mike Fer Lux Ace Sef Yael Brenn Ty Kyle Keith Jace Troy Eli Sol Don Zack Knox
Bruce Alec Beau Cain Cannon Che Clay Cruz Diaz Dice Elia Reza Guy Ivar Kaya Kick Skip Manu Nino Rhys Rico Rocco Rory Roue Sean Seth Shia Tren Trey Twan Vito Zane Zeno
Bedankt voor het meedenken! Een aantal namen stonden al op mijn lijstje maar ik heb ook weer wat nieuwe inspiratie opgedaan. Dit is mijn lijstje nu: Tijn Wes Seppe Mika Lenn Jonah Lino Xenn Nino We zijn er nog steeds niet uit welke het gaat worden haha