Hoi dames, goede avond Na heel wat namen topics te hebben aangeklikt en meegelezen in namenlijstjes, nog steeds geen jongensnaam waarbij we het 'dit is hem!' - gevoel hebben... Wie weet heeft een van jullie DE naam Ben op zoek naar een wat stoere jongensnaam, uitspraak liefst met 2 lettergrepen, niet beginnend met de letter M. Ook namen die beginnen met Dj vallen niet in de smaak. De betekenis is niet het belangrijkste, maar met een negatieve betekenis valt ook af. Ik vind Silvan of Leroy bijvoorbeeld mooie namen, maar toch zijn ze het net niet. Alvast erg bedankt voor het meedenken/aandragen!
Oeh, hier vonden we het ook mega lastig. Tis ook niet meer nodig, want we krijgen een meisje. Hadden we toch een jongen gekregen, dan was het Sebas of Boaz geworden. Maar waren niet echt namen waar ik 100% achter stond. Onze zoon heet overigens Julian. Kan je verder niet echt helpen dus😆Succes!
Oke lastig...Leroy en Silvan vind ik totaal verschillende namen. Een poging: Rutger Dinand Fedde Abel Xavier Ramon
We hebben beiden ook niet echt 1 vaste stijl/smaak, dat maakt het helemaal lastig.. Boaz vinden we beiden wel leuk! Maar de zoon van mensen die erg dicht bij ons staan heet zo. Dat voelt niet goed. Fender vond ik ook een mooie naam, maar de betekenis niet, en bij mijn partner valt ie geheel af.. Zoals jullie merken kan ik niet 1 vaste stijl of smaak naar vkren brengen, lastig!! Maar erg bedankt dat jullie willen mee denken Ik houd moed, haha
Wat ik trouwens leuk vond maar m'n man niet, is Senn. En het zoontje van m'n beste vriendin heet Flynn, ook wel leuk!
Ja ontzettend lastig! Pfff, haha.. Nogmaals bedankt dat jullie mee willen denken! Hij zal er toch een keer tussen moeten zitten
Dion Luko Vigo Silver Quentin/Quinten Ferdi Morris Pascal Otto Ivo Valentijn Waldemar Yorick Jochem Benjen Wess/Wester Melle Kelvin Caleb Callum Collin Dinant Olaf