Haha met de titel zet je me wel op het verkeerde been! Ik dacht dat het om de naam Polletje ging! Ik vind Emy wel aardig voor een meisje, Twan wel grappig voor een jongen, en Robin kan voor allebei wel.
Hannah Luuk Die vind ik het leukst Hannah vind ik een lekker vrolijke naam, die lief klinkt maar tegelijkertijd ook iets krachtigs heeft. Julia vind ik ook wel mooi, maar iets te bekakt en veel te populair. Emma vind ik ook wel oké, maar voelt wat 'standaard' of zo, is ook wel heel populair. Emy zou ik als Amy schrijven, vind ik niet zo leuk. Emmie, Ellie of Elie vind ik leuker, wat vlotter of zo. Luuk is redelijk populair, maar vind ik wel 't fijnst klinken uit je lijstje! Twan vind ik een interessante naam, beetje onderschat, heeft iets braafs en saais, maar eigenlijk ook wel krachtig en lief. Chris vind ik mwa, een beetje geweest. Robin vind ik geen mooie naam voor een jongen, ik denk meteen aan Van Persie, ik vind het een beetje een lompige naam, beetje saai ook. Voor een meisje vind ik Robin juist super stoer en lief klinken, bijzonder ook.
Haha ik dacht dat je bedoelde welke naam het leukst is voor zowel een jongen als een meisje. Dus ik heb Robin gestemd.
Julia, Emma en Robin Emy vind ik niet zo...in mijn beleving moet het Amy zijn... Al zie ik dat Emy toch ook wel regelmatig voorkomt...maar Amy veel vaker (343 tov 34 keer gegeven in 2011).
Ben het wel eens met veel dingen die je zegt Is wel fijn, kijk ik meteen weer even anders tegen een paar namen aan hehe... Robin zou bij deze als jongensnaam gebruikt worden, maar ik twijfelde zelf al, maar geloof dat 't hem toch niet wordt.... Chris was een idee van m'n man, maar ik ben het wel met je eens denk dat die ook van de lijst geschrapt wordt, zou er nog wat over blijven Zou willen dat we eruit waren...