Ik vind van wel! Wat mij betreft zou de vraag moeten zijn: vinden jullie Evias een leuke naam? Er is wat mij betreft dus geen twijfel over mogelijk dát het een jongensnaam is
Hmm mijn eerste gedachte was elias verkeerd geschreven. Maar denk wel dat ik er aan zou kunnen wennen.
Ik vind het een combinatie van Evian en Elias. Allebei jongensnamen, dus ondanks dat ik de naam niet ken, zou ik een jongen verwachten. Ik heb niks met uniseks namen dus dat is een pluspunt. En zolang het niks raars betekent vind ik het een prima naam.
Ik moet er even aan wennen maar ik vind het wel leuk denk ik. Het grappige is dat ik Evia op m'n lijstje heb staan voor een meisje en dat ik Elias voor een jongen geweldig vind (maar nooit kan gebruiken ivm achternaam)
Ik vind hem denk ik ook wel leuk! Hoewel je het af kan korten tot Evi en dat is dan weer een beetje dubbel.
Zoals? voor zover ik weet worden die vaak aan dieren gegeven, denk aan diesel, Armani, Bacardi. ik zou zo geen merknaam weten die je aan een mens geef, op Mercedes na, maar de auto Mercedes is vernoemd naar de dochter van de fabrikant, dus eerst het kind, toen pas het automerk.
Hero Bailey Jollein Noë Max Calvin Zara Bentley Harley Kenzo Levi Haha echt heeeeel veeel namen zijn ook een merk. Ene bekender dan t andere.
Tja, sommige namen waren al gewoon voornamen, zoals Calvin, anderen vind ik gewoon geen voornaam, zoals Hero en Bailey. Levi bijv is van oorsprong een Eeuwenoude voornaam. evian vind ik mooi, maar teveel naar het bronwater klinken. smaken ( ja ook van bronwater ) verschillen
Weet je wat grappig is, ik zocht op wat Evias zou betekenen en eerste wat Google naar boven brengt is: "waterbron".
Dan maakt het helemaal niet meer uit of je Evian of Evias doet, haha al vind ik zelf Evian wel mooier klinken ondanks dat het bronwater is