Vandaag te horen gekregen dat we een zoontje krijgen. Super leuk natuurlijk, maar even schakelen. Ik dacht dat we een meiden huishouden zouden worden Maar nu dus een jongensnaam.. Zus heet (naam verwijderd). We zijn enorme fan van Jip....... maar janne en jip..... jip en janneke...... wat vinden jullie??
Ik zou eerder kiezne voor Jop / Job of Jids - Jits Jint Jort Jorn Tib Rik Flip Stijn Bas Tijl Len Cas Tije
Nee, Jip zou ik in deze niet doen.....misschien: -Sepp -Job -Jins -Jilles -Bob -Skip -Jim -Sil -Sieb -Ivo
Ik snap dat je Jip leuk vindt. Bij (naam verwijderd)... mmm het kan, als het dé naam is ook niet verder zoeken hoor. Het is dat we Jip en Janneke allemaal kennen, maar het zijn gewoon 2 leuke kindjes uit een boek. En dan hebben ze iig al boeken met hun eigen namen. (Bijna dan, want ze heet Janne.) Als kinderen spreek je de namen wat vaker samen uit maar nu we allemaal 'groot' zijn worden onze namen met die van zussen/broers veel minder vaak in één adem uitgesproken. Of dat geldt voor de meeste mensen denk ik. Andere suggesties. Thijs? Dennis? Sjors?
Jip is een erg leuke naam . maar ik zou deze niet in deze combinatie doen. misschien ook leuk: Jorrin Jurre Jesse Joris
Ohhh vind ik leuk, (naam verwijderd) en Jip! Als het nou Jip en Janneke was beter niet, maar ik zou dit niet direct zien in deze vorm en volgorde Dus leuk!! Al vind ik 2 dezelfde beginletters wel altijd een beetje mwa. Andere ideetjes: Abbe, Abe Age Albin, Albijn Armijn Arnoud Arris Arthur Axel * Bas, Bastiaan Bastijn Ben, Bendt Bram Camiel Cas, Casijn Casper / Kasper Chiem Corbijn * Daan, Daaf David Diede Douwe * Ebbe Elias Elko Emil / Emiel Erik Esben Ewoud * Faan Falko Fedde, Ferre Feie Felix Fenno Finn, Finne Firmijn Florijn Fons * Giel / Chiel Gijs Harmen Hauk Hessel Hidde Holger, Hilger * Ischa Iven Jibbe Kai Kobe Koen Krijn * Lars Lasse Laurens, Lorens Laurits / Lauritz Laut Leander Lennart Levijn Lex Lieven, Lievin Linus Lode, Lodewijk Loet, Loek Lukas / Lucas Lykle * Maarten, Marten Mads / Mats Magnus Malte / Malthe Marijn, Marlijn Mart Mathias / Matthias Matthijs Mauk Maurits Max Mees, Maas Melle Menno Merijn, Merlijn Michiel Miel * Niek Niels Nijs Noud Nykle Olaf Ole Olivier Oscar Ove * Pepijn Perrijn, Perijn Pijke Pippijn Quint Quirijn * Raf Ralf / Ralph Rein, Reinier, Reinoud / Reinout Rens Rien Rijk Rink / Rinck, Rinke Rinse, Rense Roan Robbe Roel, Roelof, Roeland Roemer Romijn Ronne Ruben, Rubin Rune * Sander Seb, Sebas Sem, Siem Siebren / Sybren / Sibren Sietse / Sytze / Sytse Silvijn, Silvan, Silvian Simon, Sijmen Sjoerd Sjors Staas Stef, Sten Stian Stijn Svante Sven * Teije Teun, Teus Thias / Tias Thijs Thorben / Torben Thore / Tore Tibbe Ties Tijl, Tijn Tijmen / Thijmen Timo Tobias Toon Torsten Twan * Walter Wander Wannes Wessel Wiebe Wouter