Sinds begin deze week weten we dat ik in verwachting ben van een meisje! Echt super leuk!! Ik vind alleen het verzinnen van een meisjesnaam zo ontzettend lastig. Voor een jongetje had ik al een paar leuke in mijn hoofd. Ik speur het internet af naar leuke namen, maar zie er gewoon echt niks tussen waarvan ik denk DAT IS HEM!! Wat zijn jullie favoriete meisjesnamen? Wie weet vind ik daar wat leuks tussen
Weet je wel al in welke stijl je zoekt? Klassiek, oer hollands, engels/Amerikaans, kort en ga zo maar door... Mijn favo lijstje... Skye Quin / Quinty Lizzy Day Maddy
Mijn favoriete lijstje, minus de namen van mijn kinderen: Julin Liva Rosa Eden Minthe En wat al heel hard geveto'd is door vriendlief/al voorkomt in de omgeving: Aurelie Sky Lily Sarah Suze
Heb al een tijd niet meer goed naar meisjesnamen gekeken. Erg leuk vind ik: Emmi, Noor, Iris en als ik een beetje dapper ben dan ook Vesper
Ik vind mooi: - xanthe - Marinthe - elise - marline - marlou - Eliane - Juliette Wat voor type namen spreken je aan? Kort/lang? Amerikaans/Frans/ Nederlands? Vond zelf zeevannamen fijn om te ontdekken wat ik mooi vind.
Om maar wat te noemen: Felicia Julin / Juline Lexie Louise Emilia Feline Melissa Lauren Lucy Evie Leah Aryssa / Alyssa Nova Eliza Claire Emmy Elin Willow
Ik ben van de hebreeuwse namen... 't liefst bijbelse. Navah Chava ipv Eva. Yiskah Aliza Salomé Rifkah Yaëla
Wauw, wat een leuke reacties!! Staan wel erg leuke namen tussen! Ik heb niet persé een stijl waar ik van houd. Wel is het zo dat we een echt Hollandse achternaam hebben en ik ook een echt Hollands uiterlijk heb (blond haar, blauwe ogen). Om die reden zal ik mijn kind nooit een exotische naam geven, gewoon omdat ik dat niet bij het geheel vind passen. Wel jammer, want vind sommige Spaanse/Italiaanse namen wel mooi.