hai ik mag dan kort zwanger zijn maar ben al bezig met namen verzinnen alleen nu stuit ik dus op probleem mischien heel herkenbaar dat meisjes namen makkelijker te verzinnen zijn.. hebben jullie dat ook? dus dacht mischien hier jongens namen neer kunnen zetten...voor de hulp naar goeie leuke jongens naam
Dan krijg je vast een meisje. Wij hadden ook moeite met een leuke jongensnaam, een meisjesnaam hadden we zo. En we krijgen dus ook een meisje. Helaas geen leuke jongensnamen voor je...
Hier zou een jongen Jonne geworden zijn! Wat ik verder super namen vind: Siem Jesse Mees Pepijn Marijn Jurre Loek Thijmen Noah
Haha, dit had ik dus ook. Ik had wel 15 meisjes namen gelijk en 2 jongens namen! En ik vond ook heel veel jongens namen helemaal niet leuk. Het bleek hier ook een meid te zijn, dus misschien is het inderdaad een voorbode.
Wij konden alleen maar een jongensnaam bedenken (meisjesnaam hebben we tot op de dag van de bevalling de knoop niet over door kunnen hakken) en bleek in ons geval wel een 'teken' Willen jullie van tevoren weten wat het geslacht is? Want dan zou ik gewoon ff wachten tot je dat weet. Scheelt je een hoop ellende Wij vonden erg leuk: Silvester (Sil) Remi Philip Matthias Sebastiaan (Bas) Leon Samuel (Sam) Tobias Pieter (vernoeming ) Simon Joep
wij hebben idd ook gewacht tot we het geslacht wisten en nog geen week later stond de naam voor ons al helemaal vast het scheelt idd wel de helft met namenzoekstress
wij zijn er ook mee bezig meid, en wij komen niet op meisjes namen jongensnaam hebben we al, samen over eens, maar een meisjesnaam? poeh tot nu toe met heel veel moeite 2 gevonden, maar daar wel bij hahaha.. mss een voorbode wij willen ook het geslacht weten, altijd handig hahaha
wij hebben nu 1 naam, dat is een meisjes naam, 10 januari weten we t geslacht en dan zullen we zien of we een jongens naam moeten bedenken.... onze zoon heet jayden maar wat erbij past ??? (ik wil graag dat t goed bij elkaar klinkt )
Helaas is het niet altijd een voorbode... Wij waren al helemaal uit een meisjesnaam, dat was zo veel makkelijker dan een jongensnaam! Toen bleek met de 20 weken echo dat we een jongen krijgen. We zijn er nu nog steeds niet uit....
Wij hadden ook alleen de meisjesnamen. Over een jongen kwamen we er niet uit. Nu we weten dat het een jongen word kunnen we verder met zoeken. Vind het voor een jongen wel moeilijker moet ik zeggen.
Ik vind jongensnamen ook veel moeilijker! Meisjesnamen had ik al, dus bij mij was het ook geen voorbode Ach ik heb nog eventjes om een leuke naam te verzinnen
Bij ons is het andersom; Leuke jongensnamen genoeg! Meiden namen? Viel vies tegen om die te verzinnen. Gelukkig krijgen wij een zoon. Leuke namen: Samuel Florian Tobias Stefan Mert Fabian André Natuurlijk staat de naam van onze Uk er niet bij Succes met een naam uitkiezen. Zul je net zien, is het een meid
hahaha ik wacht netjes af hoop dat de tijd sneller gaat en we zo bij de 20weken echo zijn en weten wat het word
Groot gelijk! Daarna hebben jullie nog voldoende tijd om een naam uit te kiezen. Mijn ouders hadden voor mijn zusje en mij ook eerst een andere naam. Paar weken voor geboorte hebben ze toch (beide keren) voor andere naam gekozen. Mijn zusje zou overigens wel een hele mooie naam hebben gekregen als zij een jongen was geweest. Echt een hele mooie stoere naam. Heb even zitten twijfelen of ik deze naam ook kenbaar zou maken naar mijn vriend toe. Toch niet gedaan. Maar ja, mijn vriend had al tegen mijn pa gezegd: Als jij geen zoons kan maken, dan doe ik het wel!!! Om dan ook nog eens HUN naam af te pakken, vond ik wat te ver gaan
Hier is het juist andersom, wij vinden een meisjesnaam heel moeilijk. Jongensnaam zijn we het al lang over eens maar een meisjesnaam pfoeh nog niks kunnen vinden waarvan we denken, ja dat is de naam..
uhu idd ik heb wel 1naam gevonden dat ik zelf wel leuk vind voor een jongen voor meisjes wel 10 ofzo...