Hoi ladies Nou waren we er helemaal uit! Onze naam is E.va! Hier van de week ook nog een topic over geopend en allemaal leuke reacties dus helemaal blij! Afgelopen nacht is een familie lid veel te vroeg bevallen van haar dochtertje die I.vy is genoemd. Vind het wel op elkaar lijken, zouden jullie je dochter dan E.va noemen of moeten we op zoek naar een andere naam? Wat denken jullie?
Ik vind het helemaal niet op elkaar lijken. Ivy vs. Eva, nee hoor, alleen die v in het midden is toevallig hetzelfde.
Nee hoor, andere naam. Vrienden van ons hebben hun dochter j.as.mijn genoemd, wij willen voor r.oos.mar.ijn gaan, tja
gewoon doen hoor. Eva is zo een mooie naam! Niet laten schieten En vind het ook echt niet veel op elkaar lijken.
Nee hoor, lijkt zeker niet teveel op elkaar! Allebei 3 letters en een V, maar de klank is heel anders en het soort naam ook. Dan zou bv Ivy en Amy nog meer op elkaar lijken vind ik. (Heeft allebei die Engelse klank, wat Eva juist niet heeft) Mooie lieve naam Eva!
Lijkt absoluut niet op elkaar. Ook qua oorsprong niet. Als het nou Ivy en Evy was dacht ik, ja dat ligt bij elkaar. Maar Eva, nee niets met elkaar te maken.