Toby en Jona vind ik dan leuker als je op zoek bent naar stoer, ik vind Davi juist erg soft, Sil ook.
Komt van Silvia, ja. Ik ken ondertussen ook een jongen die Sil heet, kan wel maar blijft een softe naam, vind ik. Jonah vind ik erg leuk, Toby ook wel maar zie liever Tobias als volledige naam.
Sil kan ook van Silvester komen, dan is het weer een jongensnaam. Bij Davi, heb ik het idee dat de laatste d is vergeten.
Ja dat vind ik ook. Maar mijn vriend vind Sill leuker. Misschien kan ik hem nog over halen En wat vind je van Ryon? Eventueel als 2 de naam kan ook nog.
Sill?? Dan moet je vooral niet naar de etensafdeling van Ikea gaan! Sill is het Zweedse woord voor haring
En yelmer? Yara en yelmer vind ik ook leuk klinken! Ryon moet ik ff aan wennen... Denk dat t op 100 manieren wordt uitgesproken en geschreven (Rie-on, klemtoon op ie of op o, raion, ook weer twee klemtoonmogelijkheden.... En dan alle spelopties nog)
Yelmer is leuk maar wil eigenlijk een korte naam. Als sill een haring is kunnen we het altijd nog anders spellen.. Sil,syl,Syll En dat blijft zo met namen. Zo vond ik mats ook leuk Maar dan word er gezegd; Ik mats je wel ... Iemand nog een leuke naam? En een mening over Ryon,Jonah?
Dat is ook zo. Want ik denk bij Sil de hele tijd aan Silly (Engels woord voor achterlijk/mesjokke) (sorry....) Zo is er met elke naam denk ik bijna wel iets. En als een naam je echt leuk lijkt, moet je die gewoon nemen. En je niet teveel van andere meningen aantrekken. Anders hadden we allemaal dezelfde naam gehad. Saai! Jonah vind ik overigens zelf een erg leuke naam!
Ik zou dan gaan voor Jonah, David, of anders Sil Haha hier heb je weinig aan dus Ik vind Toby echt verschrikkelijk (maar dat is natuurlijk mijn mening ), en dat vind ik bijna van alle namen die eindigen op 'y'
Toby vind ik erg leuk, net als Sil ! Jonah wordt tegenwoordig vaak gegeven. Ik ken 3 babytjes onder de 3 maanden die allemaal de naam Jonah dragen. Beetje zoals Jayden. Die werd een paar jaar terug heel veel gegeven. Davi vind ik niet zo .. ik heb het idee alsof je een D bent vergeten
Ik vind Davi leuker dan Sil, als het uitgesproken wordt als Daa-vi. Als het Dee-vi is, vind ik hem veel minder mooi. Ik zou zelf Dahvi schrijven om de uitspraak Daa-vi te krijgen. Toby vind ik ook heel goed kunnen. Je zou als officiēle naam ook Tobias kunnen geven en dan Toby als roepnaam.