Zoveel mensen zoveel meningen Vind het wel leuk om alle ideeën en meningen te lezen! Het zal geen davi worden en jonah ook niet dat vind mijn vriend niet leuk. Ik hoorde vandaag de naam ;Mitz. Ook best grappig. We willen graag een aparte stoere naam. Tot nu toe vinden we Sill het leukste. Als iemand nog een leuke naam weet? Onze dochter heet Yara.
We hebben tot nu toe ; Mitz Sill Ryon Vind Ryon ook een stoere naam Weer eens iets anders Je spreekt het uit als R I E O N Wat vinden jullie?
/hippydepippy Zie dat jij nog 28 dagen te gaan heb..spannend! Weet jij al wat het gaat worden? Jongen of meisje..en naam?
Sil --- vind ik geen complete naam... daar hoort Silvester ofzo bij Davi --- prima, Davy vind ik beter (Engelse wereld) Jonah --- MOOI!!! DIE!!! Toby --- ook wel prima
Ja Ryon is toch best een stoere naam die bij yara past? Hoe langer ik de naam in mijn hoofd heb hoe leuker ik hem vind. Vind Sill ook erg leuk en stoer maar ben bang ind dat het teveel een afkorting gaat lijken ipv naam Maar tegenwoordig zijn er veel korte namen dus hoeft niet uit te maken. Moeilijk Wat vinden jullie van Ryon?