hey meiden misschien een domme vraag maar hoe zouden jullie Dylan uitspreken? ik zou Dilen zeggen, maar ben dan geneigd om Dilen te schrijven ipv Dylan is dat raar? Mijn vriend vindt Dylan dus leuk maar dan precies zo en geen Dilen hmmm is dat nu zo raar dan ?
Ik spreek het uit als dillen. Zou het gewoon als Dylan schrijven. Dilen vind ik raar staan en dat zou ik ook uitspreken als dielen..
haha oke is toch wel raar dus als je dilen schrijft, ik ben zo bang dat ze het raar gaan uitspreken als er Dylan staat. bijvoorbeeld dat ze dielan gaan zeggen ofzo want we willen dan wel gewoon dillen uitspreken
Mijn vriend heet Dylan (je zegt Dillen). Nog nooit heeft iemand zijn naam zo geschreven: Dillen. Ik vind het een leuke naam! Ik zou wel een Dylan Junior willen, maar mijn vriend is het daar niet mee eens
Denk dat mensen juist niet weten hoe ze Dilen uit moeten spreken haha. Volgens mij is Dylan een duidelijke schrijfwijze.
haha weet ook niet hoe ik er bij kom, misschien omdat onze andere twee kindjes gewoon hollands geschreven is en dit toch anders staat ?
Jaa heel leuke naam die staat bij.mij ook op het lijstje. Dylan is een Engelse naam. Dus het is algemeen bekend dat je hem schrijft als Dylan
Ik zou Dylan uitspreken als dillen, bij Dilen zou ik echt niet weten wat de uitspraak is (Dailen? Dielen?). Ik vind het wel een héel andere naam dan de namen van je oudste kinderen overigens.
Leuk toch, maar inderdaad als Dylan. ( Ik ken een Dyllan trouwens, dat kan ook nog, is er helemaal geen twijfel...). Dilen vind vind ik er om een of andere reden meer uitzien als een Turkse meisjesnaam ofzo... ( Dielèn).
ik ken dylan als naam ook, maar dan ook als die-lan en niet als dillen of dilen daar zou ik totaal niet aan denken, als ik de naam lees denk ik gelijk aan die-lan
hahaha ja dat is waar we bedenken zoveel maar of het de naam ook gaat worden is de vraag. we willen niet dat de naam buiten broer en zus om gaan vallen zeg maar
Ik vind het dus echt niet passen. Lucas en Eline zijn 2 nette Nederlandse namen, Dylan heeft bij mij zúlke andere asociaties... Eerlijk gezegd ben ik ook verbaasd dat het allemaal jullie smaak is (niet vervelend bedoeld ).
snap heel goed wat je bedoeld, gelukkig zijn er forums om je twijfel uit te spreken ruben vindt ik erg leuk maar vindt mijn vriend niets
Huh? Eline en Lucas en dan de jongste Dylan noemen?? Hihi er zijn echt wel andere namen dan Ruben die leuk zijn Ik vind die drie namen bij elkaar echt heel vreemd. Eline en Lucas zijn mooie stijlvolle namen. Dylan is een heel ander type naam. Bijzonder dat jullie op die naam zijn uitgekomen Lars, Sander, Jelmer, Wouter, Jens? Ik noem zomaar een paar op
Ik vind Dylan ook totaal niet bij de andere 2 namen passen (die echt klassiek zijn: Dylan vind ik op z'n plat gezegd categorie Jayden Destiny etc)