Hoi Allemaal!! Ik ben inmiddels 19 weken zwanger van onze tweede zoon Helemaal happy!! Merk alleen wel dat het uitkiezen van een naam een nog grotere uitdaging is dan bij de eerste Onze eerste heet Liam Ayden, beide zijn ierse namen dus lijkt het ons leuk om nu ook weer voor een ierse naam te gaan.. Maar welke Hebben jullie leuke ideeen? Voor nu hebben we op ons lijstje: Finn Kailen Rye Odin (is alleen wel Noors) Groetjes Eefje
Roan - Rowan Ronan Owen Dylan Connor Troy Nolan Brandan - Brendan Kieran - Kyran Orrin Rogan Colin : is weliiswaar Schots
Odin is mooi, stond hier ook op het lijstje als grote kanshebber, maar mijn man vond destijds toch de andere naam iets leuker.... Ander mooie ierse namen: -Qwin -Kilian -Braidy -Torin -Devin -Ryley -Finley -Kian -Alan -Body/Bowie -Brend -Cass/Cassian -Finnian/Finian -Flynn -Glen/Glenn -Kayne -Melvyn/Melvin -Shane -Skye -Donn -Evin -Orrin
Nevan Nolan Owen Kyran / Kieran Kilian / Killian Quinn Finn, Finnian Mellan Torin Orrin Brennan Ronan Doran Ivor Oscar Rowan Donovan Finnegan Neil / Niall Devin Ryan Cian / Kian Kane Doyle Finnan Aran Brogan Conan Flannan Conall Keegan Finley Alby Casey Conley
Yeh! Ierse namen zijn top! De naam die we gekozen hebben voor ons kereltje is al genoemd Succes met zoeken
Is wel makkelijk, hoef je maar 1 naam te roepen als ze moeten eten sorry, flauw Ik vind Kailen mooi, maar zou het misschien met een y schrijven?
Ben benieuwd welke Ons vierde kindje heeft een Ierse naam, staat hier ook tussen zie hem vaker voorkomen als optie die dames geven en toch word die maar echt heel weinig gegeven in Nederland wat ik zo op de svb zie
Wauw wat een namen al zeg! Wordt nog een moeilijke keus, maar we hebben er wel weer wat opties bij! Super leuk al jullie reacties!
Wij hebben ook 2 jongens Liam en Aiden, grappig. We hadden voor de 3e, die nog geboren moet worden, de volgende namen. Niall/Neal Kane/kean(e) Owen Colin Mikai (geen Ierse naam) Succes! Ben heel benieuwd!
Iers en Schots, maar in echte oorsprong wel Schots, ja. Colin is een verengelste vorm van de naam Cailean (Schots) of de naam Coilean (Iers). Waarbij het Ierse Coilean dan weer een versie is van het Schotse Cailean. (Cailean betekent 'welp, pup, jonge hond' in het Gaelisch (Gaelic))